שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "האוצר והכספים לאותה מפלגה – חוסר פיקוח"
גפני בוועדה
יו"ר יהדות התורה: "הסתבר ששיקרו אותי כל הזמן, פתאום התברר שהשנאה לביבי יותר חשובה מארץ ישראל. איך ישמרו על ארץ ישראל? תמר זנדברג תשמור עליה? גלעד קריב?"
תגיות:
יו"ר ועדת הכספים משה גפני | צילום: אתר הכנסת

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, התייחס להתפתחויות הפוליטיות הבוקר (שני) בפתח ישיבת הוועדה: "אני מבקש לשתף בזה שאין לי מצב רוח, כל השנים הכניסו לי לראש שאני שמאלן, ובאמת אכפת לי מארץ ישראל, כל הזמן הכניסו לי לראש שלא. סמכתי על כאלה שאמרו – אנחנו ארץ ישראל ופתאום ירד לי המצב רוח, הסתבר ששיקרו אותי כל הזמן. אמרו לי שא"י זה הדבר הכי חשוב, פתאום התברר שהשנאה לביבי יותר חשובה מארץ ישראל".

"אני חונכתי כמו רבים מחבריי שיש דברים עקרוניים, יש כללים מתי מפרים אותם אם בכלל, עבודה זרה, שפיכות דמים, גילוי עריות זה דברים שצריך לעשות עבורם הכל. דברים של ארץ ישראל מה קרה? אין מי שישמור על ארץ ישראל, רק אני. כל הזמן אמרו לי שמאלן, הייתי מדבר עם איילת שקד, בנט, אני לא משנה מדרכי כלום, אני רק מדבר על המצב רוח".

"לתלות תקוות בכאלה? אחד הדברים החשובים שאמרו לי שזה שצריך לעשות זה לעלות להר הבית, זה הדבר הכי חשוב שיש בעם ישראל, הסתכלתי בפוסקים, אמרתי אולי גם פה אני טועה, לא ראיתי מישהו בעל סמכות שאומר שמותר לעלות להר הבית, ופתאום זה הפך אחד מהדברים המרכזיים. על זה עומד העולם? זה חיוב כרת, הסתכלתי שוב, אולי בפסקים של הרב עובדיה זכר צדיק לברכה, כותב בחריפות רבה, אני לא מדבר על השכל שבעניין".

"עכשיו שמעתי שהולכים לתת לישראל ביתנו גם את שר האוצר וגם את ועדת הכספים, לא היה דבר כזה בכנסת. הוועדה שצריכה לפקח על משרד האוצר, הכל פרץ, הכל מותר. זה לא נוגע למצב רוח, הוא קשור לסיפור של ארץ ישראל, איך ישמרו על ארץ ישראל? תמר זנדברג תשמור עליה? גלעד קריב?".

בתגובה לדבריו של יו"ר הוועדה, פנו אליו חברי ועדה והציעו לו לחבור לשמאל. ח"כ גפני השיב לדברים: "מה שנשאר זה שאני אשמור על ארץ ישראל. 33 שנה אני בכנסת, לא הלכתי עם השמאל, לא בגלל שהם שמאל, בתוך עמי אני יושב, נולדתי בת"א, אי אפשר להפתיע אותי".

"למה אני הולך עם הימין? כי הציבור המסורתי נמצא שם, ואליהם אני מחובר. אני נגד התלהמות, אני בעד סיוע למיעוט הערבי, מעולם לא שמעו אותי באמירה גזענית, ואני חושב שצריך להתנהל נורמלי בעניין הזה אבל אני מחובר לציבור המסורתי והוא מה לעשות, נמצא בימין", דברי גפני.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים