שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » האו״ם אישר תקציב לוועדת חקירה על 'שומר החומות'
צביעות האו״ם:
שי חג׳ג׳ ראש המועצה האזורית מרחבים ויו״ר מרכז השלטון האזורי: ״אם היינו צריכים תזכורת לחובתה של ישראל להיות עצמאית וחזקה קיבלנו אותה שוב״

ועדת התקציב של האו"ם אישר תקציב לוועדת החקירה של מועצת זכויות האדם שהוקמה בהחלטה בז׳נבה בעקבות מבצע ״שומר החומות״. באופן חסר תקדים כיאה למוסד אנטי ישראלי לא נקבע מועד לסיום פעילות ועדת החקירה. כמו כן, ההחלטה על הקמת הוועדה שאמורה לחקור ״פשעים״ שהתקיימו במהלך המבצע מתמקדת רק בישראל ולא מוזכרים בה כלל פשעי המלחמה של חמאס ו-4000 הרקטות שנורו מעזה לעבר אזרחי ישראל במהלך המבצע.

"הועדה לא תבדוק את הסיבות שקדמו למבצע, לא תבדוק מניין ירה חמאס 4000 רקטות לעבר אזרחים חפים מפשע (בתי ספר, בתי חולים וכ"ו) תוך שימוש אלים בילדים כמגן אנושי למחבלים. הועדה גם לא תבדוק כיצד חמאס מתסיס את ערביי ישראל ובוודאי שלא תבדוק ותגלה את המוסריות האדירה של צה״ל, מוסריות שאין כמוה בכל צבאות העולם. 

"אם היינו צריכים תזכורת לחובתה של ישראל להיות עצמאית וחזקה קיבלנו אותה שוב. ההחלטה הבזויה מתקבלת בזמן שאנו נלחמים על עצמאותנו לייצר לעצמנו באופן עצמאי את המזון הטרי. שרי האוצר והחקלאות פירסמו רק כמה שעות קודם להחלטה טיוטת צו להורדת מכסים על מגוון רחב של פירות וירקות- וזאת בניגוד לתפיסת אנשי המקצוע. המהלך החד צדדי הזה ייפגע אנושות ביכולת של ישראל לייצר לאזרחיה מזון טרי ומעמיד את ישראל בנחיתות במלחמה או בחרם הבא.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים