שיתוף
תגובות
משפחה » חינוך » האיום הוסר והמורים לא ישבתו • כל הפרטים
התקפלות?
לאחר האיום מצד מזכ"לית הסתדרות המורים כי המורים ישבתו בעקבות הכניסה לתוקף של מתווה החינוך – היום הגיעו להסכמות עם משרד החינוך על מתווה שמוסכם על 2 הצדדים
כיתת לימודים | צילום: Lopolo, שאטרסטוק

לאחר שעות של דיונים בין משרד החינוך להסתדרות המורים בנוגע למתווה החדש שהחל במוסדות הלימוד בסוף השבוע האחרון ואשר יפטור מבידוד תלמידים שיחשפו למאומת – לפני שעה קלה הגיעו להסכמות על התאמות במתווה שיאפשרו הפעלה בטוחה יותר של מערכת החינוך.

בדיקות יחולקו לכלל עובדי ההוראה. בדיקה ע"י נאמן קורונה בבי"ס/ישובי תוכר כבדיקה מוסדית. בחינוך מיוחד יתקיימו בדיקות לכל התלמידים. למעט תלמידים הלומדים במוסדות חינוך מיוחד עם מוגבלות שכלית התפתחותית, הפרעות נפשיות, מוגבלות פיזית קשה ותלמידים על הרצף האוטיסטי. גם לתלמידים אלו יחולקו בדיקות לביצוע ע"פ החלטת הורים.

תתקיים בקרה על דיווחי הורים באמצעות בדיקות מדגמיות של דיווחי הפורטל. משרד החינוך יעדכן את הסתדרות המורים במספר הדיווחים בפורטל הורים. כמו"כ נקבעו פגישות מעקב עם מנכ"לית המשרד.

שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון: "החזרת הילדים לשגרה הבית ספרית הינה צו השעה. אני מברכת על ההבנות שהושגו המכירות בחשיבות החזרת הילדים לשגרת בית הספר תוך הבטחת תחושת המוגנות של הצוותים החינוכיים. ילדים בריאים מקומם בבתי הספר".

יפה בן דויד, מזכ"לית הסתדרות המורים ציינה כי "עמדנו על העקרון שהמדינה חייבת להכניס למערך השיקולים גם את בריאותם של עובדי ההוראה ואני שמחה שנציגי משרד החינוך בראשות השרה, ד"ר יפעת שאשא ביטון תמכו בהכנסת השינויים למתווה".

דורית חזן, יו"ר ארגון גננות מחנכות מבית ההסתדרות הלאומית תוקפת את "הסיכום" בין משרד החינוך להסתדרות המורים: "בן דוד החזירה אותנו למופע האימים שלה בתחילת הקורונה ולא באמת השיגה משהו לטובת הגננות".

"חוץ מכעס וחיצים שהופנו כלפי הגננות מהציבור היא לא פעלה במאומה עבורם. הערב הוכח שוב כי מדובר בעוד מסע יחסי ציבור ותו לא".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים