שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » 92 מיליון יורו לארגון המזוהה עם חמאס
שערוריה
אם תרצו: "תקציב העתק שהאיחוד מעביר כעת לאונר"א, אשר השחיתות וההסתה הקיימת בתוכה נחשפו פעמים אינספור, והוכח בעבר כי מבנים ברשותה שימשו את ארגון הטרור חמאס"
ערמות של כסף | צילום: Lightboxx,שאטרסטוק

האיחוד האירופי הודיע השבוע על תרומה בסך 92 מיליון יורו לסוכנות הפליטים הפלסטיניים אונר"א. האיחוד האירופי הסביר כי "מימון זה מהווה את הסיוע הכספי השנתי של האיחוד האירופי לאונר"א ויתרום לשמירה על תנאי חיים בסיסיים ותמיכה בפיתוח האנושי של הפליטים הפלסטינים".

הנציג הגבוה לענייני חוץ ומדיניות ביטחון סגן נשיא הוועדה, ג'וזף בורל, אמר: "אנו נחושים לתמוך באונר"א הן מבחינה פוליטית והן מבחינה כלכלית. הסוכנות ממלאת תפקיד חיוני במתן שירותים חיוניים למיליוני פליטים פלסטינים וייצוב האזור. התמיכה שלנו ב-אונר"א היא לא רק חובה הומניטרית, אלא גם עוזרת לשמור על הסיכויים לשלום בר קיימא בין ישראלים לפלסטינים. שירותי אונר"א נותרו המפתח לתרום לפתרון דו-מדינתי שניתן לנהל משא ומתן, כולל פתרון הוגן, מוסכם ומציאותי בנושא הפליטים".

נציב האיחוד האירופי אוליבר ורהלי, אמר: "האיחוד האירופי הוא שותף ותורם בכיר של אונר"א. אונר"א ממלאת תפקיד מייצב באזור. נמשיך לפעול עם אונר"א לחיזוק מערכות הממשל של הסוכנות ולעזור להגביר את השקיפות ואת הניהול התקין. אנו גם מחויבים לקדם חינוך איכותי לילדים פלסטינים ולהבטיח עמידה מלאה בתקנים של אונסק"ו בחומרי חינוך".

בתגובה, מסרו מאור צמח יו"ר ארגון 'לך ירושלים' ותנועת 'אם תרצו': "האיחוד האירופי ממשיך לפגוע במדינת ישראל ולערער את קיומה באמצעות מימון ארגונים אנטי ישראליים המנציחים את הסכסוך. לאונר"א ממילא אין זכות קיום, שכן אין שום אוכלוסייה בעולם שזכאית לסוכנות פליטים מיוחדת עבורה".

"תקציב העתק שהאיחוד מעביר כעת לאונר"א, אשר השחיתות וההסתה הקיימת בתוכה נחשפו פעמים אינספור, והוכח בעבר כי מבנים ברשותה שימשו את ארגון הטרור חמאס, לא יקדם שום "שלום". סתם כסף לשנאת ישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים