שיתוף
תגובות
כללי » מרת מרים ויסברג ע"ה לא התעוררה משנתה
בת 21
מרת מרים ע"ה נישאה לפני חצי שנה בלבד לבעלה ר' משה ויסברג שליט"א. למדה והתחנכה בנעוריה במוסדות באיאן בעיר ביתר עילית. למרות בקשת המשטרה, הגופה לא תנותח
נרות נשמה | צילום: New Africa, שאטרסטוק

מביתר עילית מגיעה הבשורה הקשה על פטירתה של האישה הצעירה מרת מרים ויסברג ע"ה אשת האברך ר' משה ויסברג ובת הרב יצחק דרבמדיקר מחשובי חסידי באיאן.

כוחות ההצלה שהוזנקו למקום לפני זמן קצר סיפרו כי המשפחה הובילה אותם לחדר השינה כשהם מציינים בפני אנשי ההצלה כי היא הלכה לנוח אך לא התעוררה. לאחר פעולות החייאה נאלצו לקבוע את מותה.

מרת מרים ע"ה נישאה לפני חצי שנה בלבד לבעלה ר' משה ויסברג שליט"א. למדה והתחנכה בנעוריה במוסדות באיאן בעיר ביתר עילית. היות ואביה שוהה בימים אלו בחו"ל אין מועד כרגע למסע ההלוויה.

בביתר עילית נפוצה השמועה לפיה המשטרה תערוך נתיחה שלאחר המוות. עשרות תושבי ביתר החלו להתגודד סביב בית המשפחה במטרה למנוע את נתיחת הגופה. ל'בחזית' נודע כי לאחר מספר דקות הודיעו המשפחה והמשטרה כי הגופה לא תנותח.

בהודעה שהופצה ברחבי העיר נכתב כי "קריאת חרום מטעם רבני העיר לכלל תושבי ביתר עילית: בעקבות הטרגדיה בפטירת אישה צעירה בעירנו דורשת המשטרה לנתח ולפגוע בכבוד המת נערכים כולם עכשיו כולם להפגנת ענק ברחוב כנסת יחזקאל".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים