שיתוף
תגובות
כלכלה » תיירות » האישור לטוס לשארם א שייח' מתעכב
לא כ"כ בקרוב
חברות התעופה כבר החלו לפרסם טיסות ומחירים לשארם א שייח', אך לעת עתה אין עדיין אישור של הביטחון הישראלי וגורמים נוספים להפעלת קו הטיסות
שארם א שייח' | צילום: Elena Pavlovich, שאטרסטוק

למרות שזה היה נראה רק עניין של זמן וחברות התעופה כבר החלו לפרסם טיסות ומחירים לשארם א שייח', אך נכון לעכשיו אין עדיין אישור של הביטחון הישראלי וגורמים נוספים להפעלת קו הטיסות ליעד האטרקטיבי שבדרום חצי האי סיני.

כידוע, שארם א שייח’ נחשבת ליעד אטרקטיבי ואהוד בקרב ישראלים רבים, בזכות החופים עוצרי הנשימה, בתי המלון היוקרתיים המפנקים, והכל במחירים נוחים ופחות משעת טיסה מישראל, אך מסתבר כי למרות ההודעות של החברות הישראליות, המרחק מאישור הטיסות האלו עדיין רב.

כזכור, עת פורסמה ההודעה כי הרשויות בישראל בוחנות את החזרת הקו לשארם א שייח', חברות התעופה הישראליות ארקיע וישראייר כבר הודיעו שיפעילו קווי טיסה אם אכן יתקבלו האישורים הנדרשים.

חברת ארקיע הגישה כבר בקשה להפעלת טיסות סדירות למצרים ומבקשת להפעיל את הטיסות לעיירת הנופש התיירותית הורגדה ולשארם א-שייח׳ ואילו חברת ישראייר הגישה כבר בחודש מרץ האחרון, בקשה להפעלת שתי טיסות יומיות לשארם א-שייח׳.

ההחלטה הסופית לגבי הפעלת הטיסות בקו המיוחל, עשויה להגיע לפתחם של גורמים בכירים ביותר שיצטרכו לקבל את ההחלטה וההכרעה לגבי הקו בין ת״א לשארם א-שייח׳.

כזכור, בחודש מרץ השנה, ביקר שר המודיעין היוצא, אלי כהן, בשארם א -שייח’ שבדרום חצי האי סיני, ובמשלחת עימו היו בין השאר בכירים מענף התעופה והתיירות,  במשלחת העסקית שביקרה בשארם א -שייח’ הבינו את גודל הפוטנציאל ביעד התיירותי, וכעת כאמור ממתינים לראות האם אכן גורמי הביטחון בישראל יתנו את האישור המיוחל להפעלת הקו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים