שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » האם בכירים בצה"ל חדרו לתיק הרפואי של השרה?
צה"ל חוקר
בצה"ל חושדים כי אנשי צבא חדרו למאגר הבדיקות האפידמיולוגיות והדליפו את התיק של השרה להגנת הסביבה גילה גמליאל • "ניסו לעשות לי חיסול ממוקד"
הודלפו חומרי חקירה | צילום: דובר צה"ל

לאחר שהתברר כי בעיה טכנית בהקלדה, היא שהביאה להקלדת פרטים שגויים בתכנת משרד הבריאות במהלך התשאול האפידמיולוגי של השרה גמליאל, כאשר התברר כי בניגוד לפרסומים היא לא ניסתה לשבש את החקירה ואמרה אמת, הבוקר נחשף כי היו אלו בכירים בצה"ל שהדליפו את התיק הרפואי של השרה בניגוד לחוק.

על פי הדיווח שנחשף הבוקר ב'רשת ב", בצה"ל חושדים כי אנשי צבא חדרו למאגר הבדיקות האפידמיולוגיות והדליפו את התיק של השרה בניגוד לחוק, על פי הדיווח החשד עלה, לאחר ביקורת שביצע משרד הבריאות במפקדת אלון.

מדובר צה"ל שאישר את הפרטים נמסר בתגובה, כי ״מדובר באירוע חריג וחמור. אשר יתוחקר באופן מעמיק על ידי מפקד פיקוד העורף. לאחר סיום התחקיר ובהתאם לממצאיו יינקטו צעדים פיקודיים נגד המעורבים.

בתוך כך, בראיון שהעניקה גמליאל לעיתון 'ישראל היום' וצפוי להתפרסם מחר, היא מאשימה: "ניסו לעשות לי חיסול ממוקד".

בראיון הנרחב מגוללת השרה את השתלשלות האירועים שהביאו לדבריה את הסיפור ליציאה מכלל פרופורציה: "הדבר הכי קשה היה כשחברות של הבת שלי שאלו אותה על כל הדברים שאמרו עלי. היא באה אלי ושאלה 'אמא, למה אומרים שאת שקרנית?', אמרתי לה 'אל תדאגי באבי, האמת תצא לאור'. אני שמחה שצדקתי". אמרה גמליאל.

היא אף הוסיפה, כי הדבר שהכי הפריע לה בכל הסיפור היה העובדה שכמעט ולא נשמעו קולות שאומרים רגע, שנייה, אולי צריך לחכות, לראות מה יגלו כל הבדיקות שעשו בעניין, לדבריה, "אף אחד לא נתן צ'אנס לשמוע אולי גילה גמליאל אמרה אמת, שפטו אותי עם יד קלה על ההדק. אף אחד לא חיכה קצת, זה היה נורא ואיום. ואני באמת שלא מבינה למה. אז נכון, טעיתי בשיקול הדעת. אני מסכימה שהייתי צריכה לפעול לחומרא, אבל ככה למחוק 20 שנה שהשקעתי לעשייה למען המדינה? מאיפה השנאת חינם הזאת?". תהתה השרה להגנת הסביבה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים