שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » פיגוע נוסף בחדרה? במשטרה מתעלמים
"התעלמות מוחלטת"
עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו מזכיר כי לפני מספר שבועות התרחש בעיר חדרה פיגוע דקירה לאומני. עו"ד בלייכר אומר כי המשטרה אינה חוקרת בצורה הנדרשת את הפיגוע
פיגוע דקירה בסכין, אילוסטרציה | צילום: Fuss Sergey, שאטרסטוק

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו קורא היום (שלישי) למשטרה לחקור בצורה יסודית ורצינית את פיגוע הדקירה שהתרחש בעיר חדרה לפני מספר שבועות. עו"ד בלייכר אשר מייצג את הפצוע באירוע ומסייע לו בזכויותיו כנפגע עבירה, מספר כי הוא פנה מספר פעמים למשטרה, אך המשטרה מתעלמת מפניותיו ואינה חוקרת את פיגוע הדקירה בצורה רצינית ויסודית.

"אנחנו במרדף אחרי המשטרה ואין עם מי לדבר, התעלמות מוחלטת", אומר עו"ד בלייכר, "יהודי נדקר בצורה אכזרית, נפגע בצורה קשה, במהלך האירוע הדוקרים צעקו קריאות לאומניות, הוא הגיש תלונה מסודרת, מפורטת, ומאז שקט, לתדהמתנו הפעם היחידה שהנדקר זומן למשטרה, זה רק כדי שיחקרו אותו באזהרה. הפיגוע הקשה השבוע הוא לא אירוע יחיד בעיר, המשטרה חייבת לשנות דיסקט, ככה לא מנצחים טרור, טרור לא מרתיעים באוזלת יד של המשטרה", אומר עו"ד בלייכר.

עו"ד בלייכר הוסיף כי "לצערנו הרצון לפגוע באזרחי ישראל היהודים משותף להרבה ארגוני טרור וארגונים איסלאמיסטים. הפיגועים הרבים נמצאים על מנעד רחב של קבוצות טרור, החל מדאע"ש ועד לפעילי טרור איסלאמיסטים שגרים בשכנות אלינו בערים הגדולות בישראל. כל אלו מחפשים כל הזמן את ההזדמנות לפגוע ביהודים בכל דרך אפשרית. צריך להילחם בכל תופעת טרור כנגד יהודים במדינת ישראל", הוסיף עו"ד בלייכר.

נזכיר כי פיגוע הדקירה, אותו מזכיר בלייכר, התרחש בעיר חדרה לפני מספר שבועות. צעיר יהודי אשר רכב על אופניו בעיר, הבחין בשני צעירים לבושי שחור רכובים על אופניים בנתיב הנגדי שפרצו לכביש באור אדום הישר לכיוונו. הצעיר הצליח לחמוק מהם וניסה להמשיך בנסיעתו, אך לחרדתו הבחין כי התוקפים ביצעו פניית פרסה והחלו דולקים בעקבותיו. הם השיגו אותו, קיללו אותו קללות גזעניות בעברית ובערבית, ואף איימו עליו במפורש ברצח "אני ארצח אותך יאהוד", היהודי החל להימלט.

לאחר מכן, אחד מהתוקפים שנהג על אופניים המשיך לרדוף אחרי הצעיר באופניו, ואז התנגש בו בעוצמה ובכוונה תחילה. מעוצמת ההתנגשות עף היהודי מהאופניו, התרסק על הרצפה ואופניו הושלכו למרחק. התוקף הגיע לעברו של הצעיר היהודי בעודו שרוע חסר ישע על הכביש, הוציא סכין, ודקר אותו בגבו מספר פעמים באכזריות, כאשר תוך כך הגיע חברו הרוכב למקום, וזרק אבן גדולה אשר פגעה בגבו של הצעיר. כתוצאה מפיגוע הדקירה, נגרמו לצעיר היהודי שני חורים בריאות, והוא סובל מחבלות רבות.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים