שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » האם הממשלה תמנע את ביצוע מצעד הדגלים?
חשש
שורה ארוכה של חברי כנסת קראו להשתתף באירוע, ובהם ח"כ דודי אמסלם, יו"ר מפלגת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ, ח"כ שמחה רוטמן, ח"כ איתמר בן גביר וח"כ מעוז
מצעד הדגלים | צילום: תנועת "אם תרצו"

ביום ראשון הקרוב בשעות הערב צפויה להיערך צעדת דגלים מרכזית בערים המעורבות רמלה ולוד, ביוזמת שורה ארוכה של ארגונים חברתיים, ארגוני נוער ופעילים מקומיים, מתוך מטרה לעודד את התושבים היהודים בערים המעורבות, לאחר גל הטרור שחוו בשנה האחרונה ואשר עודנו נמשך בימים אלו.

בשבוע האחרון תפסה הצעדה תאוצה דרמטית, שורה ארוכה של חברי כנסת קראו להשתתף באירוע, ובהם ח"כ דודי אמסלם, יו"ר מפלגת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ, ח"כ שמחה רוטמן, ח"כ איתמר בן גביר וח"כ אבי מעוז.

מנגד, בשמאל הקיצון יצאו בקמפיין נגד הצעדה, כאשר ארגון 'יוזמות אברהם' קרא לנשיאת דגלי ישראל 'פרובוקציה' וחברי הכנסת מוסי רז ויאיר גולן תקפו את הצעדה.

בימים האחרונים גובר החשש אצל המארגנים מפני התערבות ממשלתית שתסכל את הצעדה בדקה האחרונה, וזאת בעקבות קריאתו של דובר חמאס, עבד אל לטיף אל קאנוע, בה פנה לערביי ישראל וקרא להם למנוע את הצעדה בכל מחיר.

לדבריהם, "לא ייתכן שההחלטה האם אזרחי ישראל יוכלו לצעוד עם דגלים ברחובות ערים מרכזיות בישראל, תתקבל על ידי דובר של ארגון טרור.

"אנחנו מבטיחים לתת לחמאס תשובה הולמת ונחרצת ביום ראשון הקרוב, וכולם מוזמנים לסייע לנו בכך. הדגל מבטא את הזהות שלנו כמדינה יהודית. אנחנו לא מפקירים את אחינו תושבי הערים המעורבות ולא יורידו לנו את הדגל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים