שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » האם השר לפיד משקר לח"כים? השאילתה חושפת
"ביזיון"
בנאום בכנסת סיפר ח"כ אבי מעוז על שאילתא שהגיש בעקבות קמפיין מכפיש נגד מתיישבי יו"ש שלאחר מכן נחשף כי האיחוד האירופי מעביר מיליון ש"ח לשוברים שתיקה לקמפיין
ראש האופוזיציה יאיר לפיד | צילום: יש עתיד

האם שר החוץ יאיר לפיד משקר לחברי הכנסת? יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז תקף את השר לפיד בעקבות תשובה שקיבל על שאילתה שהגיש.

"לפני ארבעה חודשים התנהל קמפיין בחוצות ישראל נגד 'אלימות המתנחלים'. הקמפיין הזה פורסם בשילוט על אוטובוסים, וכן על שלטי ענק על אחד מקירות בתי המלון בכניסה לעיר ירושלים. לאחר מכן נחשף ב'מקור ראשון' כי האיחוד האירופי העביר מיליון ש"ח לטובת הקמפיין אותו ניהל הארגון 'שוברים שתיקה'".

"בעקבות החשיפה", המשיך מעוז, "הגשתי שאילתה ישירה לשר החוץ יאיר לפיד, בה שאלתי: האם בכוונתו למחות כנגד האיחוד האירופי על התערבותה בעניינה הפנימיים של ישראל? וכן שאלתי אותו מה בכוונתו לעשות בנידון? המתנתי למעלה משלושה חודשים כדי לקבל את התשובה שמעט הפתיעה אותי", סיפר מעוז, וציטט את תגובתו של השר. "מניסוח השאילתה לא ברור לאיזה קמפיין שמאל השואל מתייחס, ועל כן איני יכול להתייחס באופן ספציפי".

"שמים לב מה הוא כותב?", תקף מעוז, "אדוני שר החוץ, לקחו לך שלושה חודשים כדי לענות על השאילתה, ועדיין לא ברור לך לאיזה קמפיין אני מתייחס. לא נותר לי אלא לקבוע אחת מן השתיים: או ששר החוץ לא מתמצא במה שקורה במה שקורה במדינה, או שהוא פשוט משקר, ואני לא יודע מה יותר חמור. לכן אני קובע, ששר החוץ גם משקר לחברי הכנסת, וגם אטום למה שקורה במדינה. אני מבקש להודיע ליו"ר הכנסת, זה ביזיון לכבודה של הכנסת, ולעבודתם של חברי הכנסת".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים