שיתוף
תגובות
דעות » מה גרם לח"כ הערבי להיות נגד המחבל?
טור דעה
הדם היה עדיין על היד של המחבל וחברי המשותפת מיהרו לצייץ נגד הריגת המחבל. לח"כ אחד זה לקח קצת זמן לרגע זה היה נראה כאילו הוא בעד מוות למחבלים • טעיתי
ח"כ איימן עודה ואחמד טיבי בשער שכם | צילום: דוברות הרשימה המשותפת

במהלך שיטוט במרחבי הטוויטר מספר שעות לאחר הפיגוע אמש, בו מחבל ערבי דקר יהודי, נתקלתי בציוץ שלכאורה היה בו משהו משמח. יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה זונח את התמיכה בטרור ומגיב איזה דבר על קדושת החיים.

לא קראתי את כל הציוץ, פשוט תפס את מבטי, השורה על קדושת החיים. על איזה דבר יכול עודה לכתוב, שיש בו קשר לקדושת החיים? מה עוד, שבאותה שורה כתב משהו על פשע חמור שצריך לגנות. חשבתי אולי סוף סוף הוא בצד שלנו – נגד הרוצח.

לאחר שהרשת סערה בעקבות התמיכה במחבל מצד ח"כים מהרשימה המשותפת, כשהסיבה הרשמית שלהם לכך זה סרטון שהופץ ע"י ערבים ובו לכאורה זה נראה כי המחבל נורה לאחר שכבר נוטרל – חשבתי אולי עודה אכן ראה את הסרטון המלא ולכן החליט כי הוא לא מצטרף לחגיגות חבריו.

אבל אז הרחתי משהו קצת חשוד, החלטתי לקרוא פשוט את הציוץ עד הסוף ולראות האם עודה ימשיך בקו עם חבריו ולכאורה יתמוך בטרור או שאכן לקראת "זאת חנוכה" הוא החליט, כי ברצונו להיות נחתם בספרן של צדיקים, לגנות ולהיות בעד היהודי שנדקר. לא התאכזבתי כשקראתי את דבריו, זה היה די צפוי. כואב לי שכזה אחד מכהן בכנסת ישראל בזמן שאנשי ימין ערכיים נפסלו ע"י ועדה כלשהי.

עודה כותב כך, ותבינו למה חשבתי שאכן מדובר בצדיק נסתר: ‏"ירי באדם שלא מהווה סכנה צריך לגנות, לא לגבות. זה פשע חמור ופגיעה בקדושת החיים, שהפכו כבר מזמן לשגרת הכיבוש. די לכיבוש ולשפיכת הדמים".

בום. למרות שלא כמו חבריו שהסתמכו על סרטון ערוך והוציאו ישר הודעות בעד אותו בן בליעל. איימן דווקא לא מיהר להוציא הודעה, הוא חיכה כמה שעות טובות ולמרות שזה היה כבר לאחר שהסרטון המלא שוחרר לרשת עדיין הוא העדיף כנראה להתייפייף בעיני חבריו ולצאת נבזה אצל הציבור והעם.

אם כך, מתחזקת הערכה שידועה לכל – איימן עודה וחבריו לא באמת צריכים סרטון כדי לגנות הרג של מחבל. הפעם לחבריו זה הצליח, והם ניסו לעורר אפקט אלאור עזריה, הרי מערכת המשפט תתקפל לאור קריאתם לחקור את השוטרים כמו שאכן קרה. אבל מגיע איימן עודה והורס להם את החגיגה.

עודה מוכיח כפי שכתבתי, הסרטון זה רק בשביל העולם שכביכול יצוייר שישראל הורגת אנשים שכבר לא יכולים להזיק או כפי שהגדיר זאת חה"כ היהודי במשותפת ‏"ירי באדם פצוע או שרוע שאינו מהווה סכנה, יהיה מעשהו אשר יהיה, הוא פשע מלחמה בעליל".

אגב, כל אותם ח"כים היו נגד הדלקת נר ראשון של חנוכה ע"י הנשיא במערת המכפלה. זאת שיטה ודפוס פעולה – אם יש מקרה שמעורבים בו יהודים וערבים, דבר ראשון הם יצדדו בעד הערבים. המקרה אמש שערבי דקר יהודי הוכיח שוב את הנקודה, אם לא הסרטון, הם היו מוצאים סיבה אחרת להיות בצד של המחבל.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים