שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » האם ח"כ סילמן בדתה תקיפה פיזית?
ניצלה רווח פוליטי?
בפניית כלי תקשורת לקצין הכנסת, עולה כי לא הוגשה כל תלונה אצל משרד הקצין על תקיפת ח"כ סילמן. לפני חצי שנה התלוננה שעקבו אחריה מה שהוברר כלא נכון
משה ארבל | צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ

יושבת ראש הקואליציה, עידית סילמן, התראיינה אמש (מוצאי שבת) בערוץ 12 כשהיא מספרת באופן דרמטי עדות מטלטלת: ״לפני שבועיים היה לי מקרה חד פעמי – שבן אדם תקף אותי והטיח אותי לרכב פיזית".

הח"כית מ'ימינה אמרה בראיון כי: "לפני שבועיים תפס אותי בן אדם אחרי שתדלקתי בתחנת דלק במודיעין והטיח אותי פיזית לרכב. הבנתי כמה מילים יכולות להיות מסוכנות. באותו רגע הבנתי שאני שמה את הכול בצד ושאנחנו מעבירים תקציב".

בפניית כלי תקשורת לקצין הכנסת, עולה כי לא הוגשה כל תלונה אצל משרד הקצין על תקיפת ח"כ סילמן.

ח"כ משה ארבל פנה במכתב למפכ"ל המשטרה ולקצין הכנסת בבקשה לחקור את המקרה בו יו"ר הקואליציה סילמן הותקפה לכאורה בתחנת דלק "אמש נחשפנו לאירוע חמור של תקיפה פיזית של נבחרת ציבור, הנני דורש מכם לפעול באופן אקטיבי לעלות על עקבותיו של התוקף ולמצות איתו את כל חומרת הדין". אך כאמור, בלשכת הקצין טוענים כי לא קיבלו תלונה". כמו כן, גם חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי פנה בדרישה לשר לבט"פ לחקור את המקרה: "תקיפת חבר כנסת זהו קו אדום".

ח״כ יצחק פינדרוס התראיין ל'קול ברמה' ואמר: "אם עידית סילמן הותקפה זה חמור מאד וחייב להיחקר. לא אפול מהכסא אם יתברר שזה שקר והיא לא הותקפה".

מדובר באירוע חריג בו נבחר ציבור טוען שהותקף אך לא הגיש תלונה רשמית במשטרה או בלשכת קצין הכנסת. כמו כן, עד כה מסרבת ח"כ סילמן לענות על השאלה מתי בדיוק התרחשה התקיפה ובאיזו תחנת דלק. יצוין כי כל תחנות הלק בישראל מרושתות במצלמות, כך שאפשר בתוך זמן קצר לחשוף את זהות התוקף, אם כן התרחשה תקיפה שכזו.

העיתונאי עמית סגל כתב : "האם עידית סילמן באמת הותקפה באלימות בתחנת דלק? תקיפת חבר כנסת באלימות פיזית היא מקרה חריג ומטריד שמעטים ונדירים כמותו. האם ייתכן שסילמן הותקפה באלימות?

התמיהות גוברות כאשר מתברר בעקבות פניית חדשות 12 כי סילמן לא טרחה להגיש תלונה על התקיפה לכאורה לקצין הכנסת או למשטרה. אמש, בהתכתבות עם צייצן בטוויטר, נסוגה חלקית מהגירסה: ״היו עיתונאים שידעו״, כתבה סילמן, ״ומי שצריך לדווח דווח״. כאמור, הכנסת והמשטרה לא קיבלו עדכון על כך. בנוסף, קשה להאמין שעיתונאים יחרישו סיפור כה דרמטי על תקיפה. תחנות דלק מצולמות דרך קבע, ולכן לו נקבה סילמן בשם תחנת הדלק שבה אירעה התקיפה, ייתכן שאפשר היה לוודא את המידע, אך סילמן מסרבת להשיב לפניות, בין היתר של חדשות 12, לנקוב בתאריך המדויק ובתחנת הדלק. בהתכתבות אמש התגלה כי אם התקיפה בכלל אירעה, היא לא הייתה לפני שבועיים כפי שטענה סילמן: ״לא סיפור חדש, קיבל כותרת עכשיו״, כתבה. גם גירסה זו תמוהה, שכן לפי סילמן רגע התקיפה לפני שבועיים היה זה שבו גמלה בליבה ההחלטה ״לשים הכל בצד ולהעביר תקציב״.

טענות לתקיפה והתנכלות אינן חדשות מצד סילמן: ערב הקמת הממשלה, נפתחו מהדורות חדשות בטענה של מקורביה כי רכב מסתורי עקב אחריה, לכאורה כדי לאסוף מידע, לאיים ולתצפת אחריה, בעקבות כוונתה לתמוך בהקמת הממשלה. טענות דומות השמיע חבר הכנסת ניר אורבך, והדבר גרר דיון נרחב באלימות הימין נגד ימינה.

בלשי משטרה פשטו על בתיהם של העוקבים, שהתגלו כתלמידי ישיבה שלא עקבו בחשאי אלא להפך: כרזו עם רמקול מרכבם קריאות לסילמן ואורבך לא להצטרף לממשלה. עד לרגע זה לא הוגש כל כתב אישום בפרשה אף שחלפה כמעט חצי שנה.

ניסינו שוב ושוב לפנות לחברת הכנסת סילמן לתגובה אך זו לא התקבלה עד עתה". כתב סגל.

הצטרפו ועקבו אחר

3 תגובות

  1. כמובן שהיא משקרת ואז מה אם בעלה אומר שהיא ישרה
    ועובדה שלא היא וכל חברי ימינה שיקרו למאות ואלפי הבוחרים שלהם( וביניהם אני)
    אסור להאמין למילה שיוצאת לה מהפה

  2. אני נגד אלימות בכלל .שתתלונן ושיתפסו את הנאשם. . עלולה להכפיש קבוצה גדולה מהעם.חוסר אחריות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים