שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » האם ליו"ר הכנסת יש שנאה לחרדים? צפו בפוסט
עורר סערה
בפוסט בפייסבוק המשבח את הציבור החרדי על החסדים הרבים שעשו בהלוויית מרן זצ"ל, נכתבה תגובת שנאה כלפי המגזר החרדי מחשבונו של יו"ר הכנסת מיקי לוי
מיקי לוי | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

חשבון פייסבוק העלה פוסט עם תמונות מההכנסת אורחים של תושבי בני ברק בעת מסע הלוויתו של מרן שר התורה. בפוסט צוטטה תושבת בני ברק שכתבה: "איפה ישנם עוד אנשים כמו האנשים האלו? באיזו עוד עיר תמצאו אנשים שפותחים את ביתם לכלל ישראל??? גאה לגור בבני ברק עיר מלאת תורה מלאת חסד ונתינה".

הבוקר (שלישי) נדהמו הגולשים ברשת החברתית פייסבוק, למצוא תגובה מלאה בשנאה כלפי המגזר החרדי, אשר נכתבה מחשבונו האישי של יו"ר הכנסת ח"כ מיקי לוי.

בתגובה המסעירה נכתב: "בלה בלה בלה.. מי שנותן לאחיו למות למענו בצבא ולא נושא בנטל, אין לו לא חסד ולא נתינה".

מלשכתו של יו"ר הכנסת מיקי לוי נמסר: "הוא בטיסה וזה ממש לא משקף את דעתו. אחד העובדים הגיב מהחשבון האישי שלו ושלח בטעות מהחשבון של לוי. התגובה הפסולה נמחקה".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר בתגובה לפוסט השנאה שנכתב בשם יו"ר הכנסת מיקי לוי נגד הציבור החרדי: "גם אם הדברים נכתבו מתוך הלשכה של לוי ולא על ידו, השנאה לחרדים הפכה להיות אובססיה אצל אנשי יש עתיד. עוזריו של מיקי לוי, לא היו כותבים בטעות, דברי בלע כאלה על ערבים והתנועה האיסלמית. אבל כשמדובר בחרדים, מותר לתקוף ומותר להשתלח. מביש".

ח"כ בן גביר הוסיף: "הסרת הפוסט אינה מספיקה ויו"ר הכנסת מיקי לוי צריך להתנצל בפומבי על דברי השנאה ולהוקיע את פרסום הדברים".

ח"כ שלמה קרעי מהליכוד הגיב למיקי לוי: "הפרצוף שמאחורי המסיכה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים