שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "הבאתם אוטוסטרדה של כל המוטציות"
מקלב עשה בנט
ח"כ אורי מקלב במליאת הכנסת: "הממשלה לא מצליחה לנהל את המגיפה – אלפים עוברים בנתב"ג ומביאים וריאנטים מכל העולם"
תגיות:
אורי מקלב | צילום: אתר הכנסת
נאום מקלב |
צילום: ערוץ כנסת

"הם רוצים לאשר רשימה ארוכה של מדינות שעוד זמן קצר הופכים ללא רלוונטיות, אנחנו רואים לנגד ענינו עשרות אלפים עוברים מידי יום בנתב"ג והמחלה מופצת, על זה אין חולק. ואתם כאן באדישות והעלמת עין ממשיכים בסדר היום כאשר אלפים יוצאים מידי שעה את הארץ".

ח"כ אורי מקלב ציטט את דברי בנט ושקד במליאת הכנסת לפני כשנה, 'הבאתם אוטוסטרדה של כל המוטציות שבעולם לארץ' – אמר בנט, שקד הוסיפה 'כמה מסובך לסגור את נתב"ג'. והיום אנחנו נמצאים באירוע חמור הרבה יותר ודבר לא נעשה, כאילו אנשים חדשים הגיעו לפה לנהל את המדינה – זה צריך להדאיג כל אחד ואחד מאיתנו".

"דובר אחד כן שמעתי אותו מדבר, המשיך מקלב. עברתי על כל דברי שר האוצר בחודשים האחרונים, לא מצאתי התייחסות אחת לנושא הקרונה, משבר שהיה אמור לעניין אותו יותר מכל אחד אחר, כמי שמופקד על ניהול כספי המדינה המשבר הכלכלי שמביא איתו הסגרים הולכים וחוזרים."

"אך הוא לא לוקח אחריות ולא מדבר. דבר אחר כן עניין אותו אילו הטיסות בחגים. זה נס שהציבור החרדי לא נמצא עכשיו בקרב החולים ב"ה. אין לזה הסבר טבעי אלא השמירה של לימוד התורה, והוא מגיע ומנסה להסית – זה בושה וחרפה. צריכים לקחת אחריות והם לא עושים דבר אלא להאשים. בושה".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. בגדה ישע יש כ 2 מיליון פלסטינים לא מחוסנים. נם במגע שוטף ים ישראלים בירושלים עובדים בישראל ובהאחזויות, עשרות אלפי פלסטינים ישראלים במגע מיסחרי שוטף נכנסים ויוצאים. בנוסף, בגשרים עוברים ונרנסים ירדנים ואחרים . אישורי החיסונים מזויפים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים