שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הבוקר החל פרויקט מיגון 'כלא גלבוע'
בעקבות בריחת האסירים
כזכור, שירות בתי הסוהר ומשרד הביטחון סיכמו בימים האחרונים על פרויקט משותף למיגון מיידי של כלא גלבוע בהיקף של כ-8 מיליון ש"ח, למיעת בריחה בעתיד
כלא גלבוע | צילום: שירות בתי הסוהר

באגף ההנדסה והבינוי במשרד הביטחון ושירות בתי הסוהר החלו הבוקר (א') בפרויקט מיגון כלא גלבוע, בעקבות אירוע בריחת האסירים הביטחוניים בחודש שעבר.

כזכור, שירות בתי הסוהר ומשרד הביטחון סיכמו בימים האחרונים על פרויקט משותף למיגון מיידי של כלא גלבוע בהיקף של כ-8 מיליון ש"ח. מיד לאחר אירוע הבריחה הקים שירות בתי-הסוהר צוות מומחים המורכב ממהנדסי אגף ההנדסה והבינוי במשרד הביטחון ומומחים מיחידות מיוחדות של צה"ל שהחלו באיתור נקודות תורפה במבנה ובתשתיות המתקן. על בסיס הממצאים הוחלט לצאת למבצע חיזוק ועיבוי תשתיות הכלא המבוסס על המלצות והניסיון הרב שהצטבר בתחום הבינוי והתת קרקע בצבא.

הפרויקט יכלול את ביטון התאים ושיפור מיגונם על מנת למנוע בריחה בעתיד. בימים הקרובים יושלם הליך המיפוי ההנדסי בכלא ולאחריהן יחל אגף ההנדסה והבינוי בעבודות המיגון. מדובר בפרויקט בעל חשיבות רבה, המשלב את ניסיון גורמי המקצוע מהארגונים השונים לשם הגברת אבטחת המתקן והבאתו לסטנדרטים הנדרשים בשירות בתי-הסוהר למניעת בריחות או פגיעות מבניות אחרות בעתיד.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים