שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הבוקר: תלונות במשטרה נגד שר הבריאות הורוביץ
"גורם לקריסת המסחר"
יו"ר איגוד בעלי האולמות: "יש שר בריאות שמתראיין בערב ומספר שהכל בסדר כי אין סגר ורק צריך להקפיד על ההנחיות, אבל בפועל משרדו מחייב ביטול של אירועים וכנסים"
ניצן הורביץ | צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

בעלי עסקים בענפי האירועים והכנסים אשר סובלים מירידה של כ-90 אחוזים בהיקף הפעילות מאז פריצת הגל החמישי, זועמים על התנהלות ממשלת ישראל ומעלים הבוקר (א') הילוך במאבקם ויגישו תלונה נגד שר הבריאות הורוביץ, זאת לאחר ששר הבריאות ניצן הורביץ שמקפיד להסביר כי לא קיים סגר, הביא בפועל באמצעות משרדו לפגיעה קשה בענף.

זאת לאחר שבשבוע שעבר הוציא משרד הבריאות מכתב רשמי שאוסר על צוותי הרפואה ומערכת הבריאות לקיים כנסים ואירועים, זאת כאמור בניגוד למצג השווא בפני הציבור שאין סגר ועל כן אין סיבה לפצות את בעלי העסקים.

אלירן ברדוגו, מפיק אירועים ומראשי המאבק להצלת עולם התרבות והאירועים: "שוב עושים מאיתנו צחוק רק שהפעם אין אף אחד שמכניס יד לכיס ומוכן לפצות. ענף האירועים והכנסים ספג מתחילת הגל החמישי נזקים מוערכים של 100 מיליון שקלים ועדיין אין אף אחד בממשלה שמוכן להכיר בזה- אנחנו דורשים לעבוד- או דורשים פיצוי, אבל החל מהבוקר העצמאיים יחזרו לרחובות".

נועם לוי יו"ר איגוד בעלי האולמות וגני האירועים: "נדהמתי שקיבלתי בשבוע שעבר ביטול של אירוע של קופת חולים גדולה לאחר שהונחו ע"י משרד הבריאות שלא לקיים אירועים. יש פה שר בריאות שמתראיין בערב ומספר שהכל בסדר כי אין סגר ורק צריך להקפיד על ההנחיות, אבל בפועל משרדו מחייב ביטול של אירועים וכנסים. אנחנו נחנקים שוב, ממשיכים לשלם תקורות אדירות ולאבד הכנסות, זה ניסיון לקבור שוב את הענף שלנו ולא נאפשר את זה".

הגשת התלונות תתבצע הבוקר (א') בשעה 9 בבוקר בתחנת המשטרה של מרחב הירקון ברחוב ראול ולנברג 10 בתל אביב.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים