שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » קהל חסידים » הבחור מאיר גלויברמן ז"ל נהרג מתחת לפארענצ'עס
אסון שני במשפחה
הבחור בן ה-13 שנהרג באסון בקרלין: הבה"ח מאיר גלויברמן ז"ל מביתר עילית. הבחור עמד מתחת לטריבונות ועשרות אנשים נפלו על ראשו
תגיות:
הבחור מאיר גלויברמן ז"ל נהרג מתחת לטריבונה | צילום: באדיבות המשפחה

ברוך דיין האמת: שמו של הבחור בן ה-13 שנהרג בעת קריסת הפרנצ'ס בערב חג השבועות בחצר הקודש קרלין הוא – הבה"ח מאיר גלויברמן ז"ל מביתר עילית.

ע"פ עדותו של אחד הנוכחים בשיחה ל'בחזית', "הבחור הצעיר עמד מתחת לטריבונות ומצא לעצמו פינה רגועה להתפלל בלי להידחף, אך למרבה הצער דווקא הוא נהרג כשמאות המצטופפים נפלו על ראשו עם קריסת הטריבונות, והוא נקבר מתחתיהם כשהוא מחזיר את נשמתו לבוראה, כשהוא בתוך היכלה של מלכות".

הבחור הוא בנו של הר"ר יהודה לייב גלויברמן הי"ו, והוא הגיע לגיל קבלת עול התורה והמצוות בחג הפסח האחרון.

מכריו של הילד סיפרו ל'בחזית' כי מדובר באסון שני במשפחה בתוך פחות מחודש כאשר סבו של הבחור מצד אמו, הר"ר יוחנן רוזנטל שיכל את נכדו הילד מרדכי אהרן ברנשטיין ז"ל שנפטר בטבריה שנפטר ימים ספורים אחרי ל"ג בעומר האחרון.

מעיריית ביתר עילית נמסר כי "כואבים ומזועזעים על פטירתו של תושב עירנו היקר באסון הנורא שהתרחש בערב חג השבועות. הבחור החשוב מאיר יחיאל גלויברמן זצ״ל. והאברך החשוב הרב מרדכי בנימין רובינשטיין זצ״ל שגדל והתחנך בעירנו, תנחומינו למשפחות היקרות והחשובות".

"במהלך החג טיפלו צוותי החירום של אגף הרווחה, השירות הפסיכולוגי והמוקד העירוני במשפחות ההרוגים והפצועים, במתן סיוע ומידע. תודה מיוחדת לקב״ט שבת, פראג׳ דאהר, על פתיחת החמ״ל המיוחד ומתן הסיוע המיידי. נמשיך ללוות את המשפחות בהתמודדות עם האירוע הקשה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים