שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » הבחור עמד בצד ונעצר באלימות • צפו
מקומם
בתיעוד ניתן לראות מספר שוטרים שנכנסים לבית הכנסת של תולדות אברהם יצחק ועוצרים באלימות בחור חרדי בטענה שהבחור זרק כוס קפה על השוטרים
מעצר הבחור | צילום: צילום מסך
תיעוד מעצר הבחור בתולדות אברהם יצחק |
צילום: אריאל אלחרר

תיעוד מקומם ומכעיס של אלימות שוטרים כלפי חרדים עלה היום (שני) לרשת ועורר סערה. בתיעוד ניתן לראות מספר שוטרים שנכנסים לבית הכנסת של תולדות אברהם יצחק ועוצרים באלימות בחור חרדי בטענה שהבחור זרק כוס קפה על השוטרים. למרות שבסרטון ניתן לראות כי לבחור אין קשר למקרה.

העיתונאי אריאל אלחרר שהעלה את התיעוד כתב: "לפני כחודשיים המשטרה ביצעה מעצרים במאה שערים, כשעברו על יד ביהמ"ד תולדות אברהם יצחק נזרק כוס קפה על ידם, בלי לחשוב יותר מדי, השוטרים נכנסו לבית המדרש וחיפשו את מי לעצור, תפסו סתם בחור בלי שיש לו קשר לאירוע, הכו אותו באלימות ועצרו אותו על לא עוול בכפו".

"במקרה נודע לבחור שיש מצלמה בבית המדרש, הלך וחיפש עד שמצא את התיעוד לשלוח לי. עכשיו תתארו לכם אם זה לא היה מתועד? אהה, ותעשו פרצוף מופתע. אחד השוטרים שהכו בו באלימות הוא שותף גם למעצר האלים של חיים מזרחי".

בדוברות המשטרה כרגיל לא התייחסו לתיעוד וכתבו: "במהלך פעילות המשטרה באזור לפני כחודש וחצי, החלה הפרת סדר שבה הותקפו השוטרים והושלכו לעברם אבנים וכוסות משקה חם. השוטרים נכנסו למקום מכיוונו הושלכו לעברם הכוסות, שם עצרו לחקירה צעיר שלגביו עלה חשד כי היה מעורב במעשה. לאחר שנחקר ונוקה מכל חשד הוא שוחרר לאלתר עוד באותו היום".

"אנו רואים בחומרה רבה את האלימות שהופנתה במקום כלפי השוטרים במטרה לפגוע בהם, וכל ניסיון להציג את המקרה אחרת – מעוות וחוטא לאמת".

העיתונאי יהודה שלזינגר כתב: "תושבי ירושלים החרדים שלום. מסתובבת בעיר חבורת ערסים, עבריינים, אלימים בתחפושת שוטרים שמכה ומתעללת בחרדים. זהירות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים