שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » שוחרר ממעצר ואיבד את הכרתו "עברתי התעללות"
מצבו קל
ח"כ יצחק פינדרוס הגיע לבית החולים הדסה עין כרם, בכדי לעקוב מקרוב אחר הטיפול הרפואי. בריאיון מזרחי מספר "עברתי התעללות והתחננתי שיוציאו אותי"
חיים מזרחי שהותקף ע"י הבלשים | צילום: צילום מסך מתוך הכתבה בכאן חדשות
הבחור חיים מזרחי בריאיון לכאן חדשות |
צילום: מתוך הטוויטר של כאן חדשות

אמש בשעות הערב, הבחור חיים מזרחי שנעצר באלימות ע"י בלשים ביום רביעי לאחר שהעיר להם כי רכבם שרט רכב, איבד את הכרתו ופונה לבית החולים. כזכור, חיים בילה את הלילה במעצר כשלטענתו השוטרים התעללו בו באלימות פיזית ומילולית.

השופטת מתחה ביקורת חריפה על התנהלות המשטרה ושחררה אותו אמש בשעות הבוקר. כאמור בשעות הערב הוא איבד את הכרתו ופונה לבית החולים כשמצבו קל.

ח"כ יצחק פינדרוס הגיע לבית החולים הדסה עין כרם, בכדי לעקוב מקרוב אחר הטיפול הרפואי בבחור חיים מזרחי, שנעצר לשווא, אחרי שהותקף והוכה בבריונות על ידי שוטרים.

ח"כ פינדרוס מסר: "לא ננוח ולא נשקוט, עד שימוצה הדין עם השוטרים המתעללים. אני תוהה אם במח"ש מיהרו גם הפעם לקחת להם את הנשק".

בריאיון לכאן חדשות סיפר מזרחי: "שמו לי אזיקים בידיים וברגליים. עברתי התעללות והתחננתי שיוציאו אותי. בחקירה אמרו לי 'הרבצת, אתה קשור להפגנה'. לא נתנו לי לדבר עם עו"ד. השופטת הזדעזעה מהסרטונים, אמרה שגם היא תגיש תלונה".

בתוך כך, ח"כ ישראל אייכלר יגיש לנשיאות הכנסת הצעה דחופה לסדר היום, לדון באלימות השלטונית, המסכנת חיי אזרחים תמימים. זאת בעקבות מעצר השווא האלים של הבחור חיים מזרחי על ידי שוטרים סמויים, לאחר שהעיר להם על שריטת רכב חונה בנסיעתם.

בעדותו המטלטלת סיפר חיים על המכות וההתעללות שעבר בניידת הסמויה ובתחנת המשטרה. "תפסנו עוד כלב" אמרו.

"הבחור לא ידע שהם שוטרים, אבל הם ידעו שהוא חרדי. קו ישיר מחבר בין ההתייחסות של יאיר גולן על המתנחלים כ"תתי-אדם שצריך לגרשם בכוח" ואמירותיו של שר האוצר איווט ליברמן ״לקחת את החרדים במריצות אל המזבלה״, לבין מה שקורה בשטח בכל מפגש בין שוטר אלים לבין מתנחל או חרדים חסרי זכויות האדם".

"הדיבורים האלו מתירים את דמם של המתנחלים והחרדים, כשהם נופלים לידים של זרועות השלטון". אמר ח"כ אייכלר.

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. מסכןןןןןןןןן
    מכיר אותו מהחנות שהוא עובר בה הוא אחלה בחור. עדין מסכןןן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים