שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » "הביאו את הפעוטה לטיפול בישראל"
השגרירה פנתה
שגרירת ישראל בבריטניה פנתה לגורמים בכירים בנוגע לבקשת בני הזוג פיקסלר להביא את ילדתם להמשך טיפול רפואי בישראל
תגיות:
גבי אשכנזי ודומיניק ראאב | צילום: חורחה נובומינסקי, משרד החוץ

לבקשת משפחת פיקסלר, הוריה של הילדה בת השנתיים וחצי המאושפזת בבית חולים באנגליה, פנתה שגרירת ישראל בלונדון, ציפי חוטובלי, לגורמים בכירים בממשלה הבריטית בבקשה להתייחס לבקשת המשפחה להביא את הילדה לטיפול רפואי בישראל, ולעובדה שהילדה והוריה הם אזרחים ישראלים (ולא אזרחי בריטניה).

הפניה נעשתה בהנחיית שר החוץ גבי אשכנזי על רקע הנסיבות ההומניטריות המיוחדות והרגישות הדתית. "אנו תקווה כי הפניה תסייע להוריה של הילדה, אברהם וחיה פיקסלר, במקרה קשה זה", נמסר ממשרד החוץ.

ביהמ"ש העליון באנגליה קבע כי יש לנתק את מכשירי ההנשמה אליהם מחוברת הפעוטה אלטע פיקסלר, בת למשפחה חרדית אזרחי ישראל המתגוררים בממלכה, כיון שאין סיכוי שתבריא. ההורים ביקשו להעבירה לישראל וביה"ח הדסה נענה והסכים.

בימים האחרונה פנו ההורים לציבור בישראל וביקשו כי כל מי שבידו לסייע להם להציל את הילדה שיפעל להביא לאישור העברתה לארץ. הרבנים הראשיים לישראל, שרים וחברי כנסת נרתמו למשימה לצד יועצים רפואיים ועסקנים.

לבקשת בני המשפחה, מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט״א הורה לפעול למען הילדה ואמר כי "מוכרחים לעשות הכל להביאה לארץ. זו הצלת נפשות". הורי הילדה, שהמתינו ללידתה 8 שנים, מתכוונים לפעול בכל דרך להצילה ולפנות לכלל חברי הכנסת החרדים שיירתמו למשימה.

אברהם פיקסלר, אביה של אלטע, סיפר בריאיון ל-N12: "במשך שנה שלמה היינו בבית החולים עם הרופאים ואף אחד מהם לא אמר שהיא סובלת. אני חושב שבתור אבא יש לי זכות לקחת אותה הביתה לישראל ולהשאיר אותה בחיים. אנחנו הורים ואנחנו אוהבים את הבת שלנו. ילד זה לא משהו שאנחנו בוחרים אלא מקבלים ואוהבים אותו כמו שהוא".

אברהם סיפר: "אני חושב שישראל צריכה להרים את הקול ולהגיד 'תחזירו לנו את האזרחית שלנו'. זה פשוט גזר דין מוות. לכל אחד מעם ישראל אמור להפריע כל אחד שיכול לעזור אמור לעזור. אני מתחנן באמת מכל הלב: תעזרו לנו להציל את הבת שלנו. אני אומר את זה עם דמעות בעיניים".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. צריך להציל אותה מצפרני האנגלים הרוצחים! לא תעמוד על דם רעך!!!
    למה אין כאן תגובות? למה אין הפגנות מול שגרירות בריטניה??

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים