שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הבידוד למאומתים ללא תסמינים קוצר ל-7 ימים
רשמית
כמו כן, ממליצים המומחים להנחות את המבוגרים בקבוצות הסיכון להקטין לכמה שבועות מגעים למינימום כולל מעבר לעבודה מרחוק
מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש | צילום: משרד הבריאות

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש הודיע היום (ג') , כי המשרד החליט לאמץ את המלצת הצוות לטיפול במגיפות ולקצר את ימי הבידוד למאומתים לשבוע ימים בתנאי שבשלושת הימים האחרונים בבידוד לא היו תסמינים. ההחלטה תיכנס לתוקף בחצות שבין רביעי לחמישי.

קבינט המומחים המייעץ לקבינט קיים דיון אתמול והמליץ בין היתר להטיל מגבלה על התקהלויות נרחבות וכן להטיל תו סגול בחללים סגורים כדי להקטין את מספר החולים הקשים בשיא הגל. עם זאת, קבינט המומחים סייג את המלצתו בשל אי-בהירות לגבי יעילותה בנסיבות הנוכחיות.

כמו כן, ממליצים המומחים להנחות את המבוגרים בקבוצות הסיכון להקטין לכמה שבועות מגעים למינימום כולל מעבר לעבודה מרחוק. בנוסף, המומחים ממליצים שלא לסגור את בתי הספר, אך כן לאפשר למידה מרחוק לאור כמות הבידודים. לסיכום, קבינט המומחים מזהיר שישנו סיכון לא מבוטל לפגיעה בטיפול במערכת הבריאות בשיא הגל.

במקביל, מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש, שיגר הנחיות היום למנהלי בתי החולים כדי לצמצם הדבקות בתוך מערכת הבריאות. אש קרא למנהלי בתי החולים למנוע התקהלויות או מפגשים לא חיוניים של אנשי צוות בבית החולים וכן להגביל כניסת מבקרים לבית החולים ולאפשר מבקר אחד בלבד לכל מטופל המאושפז במוסד הרפואי.

בנוסף, אש הורה לדגום כל מטופל בכניסתו למיון בבדיקת אנטיגן ולכל מתאשפז או מטופל המתקבל להליך רפואי, יש לבצע בדיקת PCR או להתבסס על בדיקה שבוצעה ב-72 השעות האחרונות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים