שיתוף
תגובות
כלכלה » פיננסים » בורסה ושוק ההון » הביטקוין חצה את רף ה-50 אלף דולר
השמיים הם הגבול
המטבע הווירטואלי הראשון ממשיך להתחזק היום וחצה את רף ה-50 אלף דולר, זאת בתגובה לאימוצו על ידי משקיעים מוסדיים וחברת טסלה בשבוע שעבר
ביטקוין | צילום: Momentum Fotograh, שאטרסטוק

המטבע המבוזר המוביל הביטקוין התחזק גם היום (ג') וחצה את מחיר של 50אלף דולר ונעמד על 50,703. העלייה נחלשה לאחר זמן קצר וכעת נסחר הביטקוין במחיר של 49,703 דולר.

כזכור, מחיר הביטקוין זינק בשנה האחרונה פי חמישה, ומתחילת 2021 עלה המטבע הדיגיטלי ב-70%, כשהעליות האחרונות של הביטקוין נובעות בין השאר מאימוצו על ידי משקיעים מוסדיים, בראשם יצרנית המכוניות החשמליות טסלה, שחשפה החודש רכישה של ביטקוין בשווי 1.5 מיליארד דולר.

בלומברג דיווח מוקדם יותר כי מורגן סטנלי שוקל השקעה גדולה בביטקוין, וזאת לאחר שמוקדם יותר בנק אוף ניו יורק מלון אמר כי הוא מתכנן להציע שירותי ביטקוין ללקוחותיו.

"התנודתיות של הביטקוין קרוב לוודאי שתמשיך לעלות בטווח הקרוב והמחיר יישאר גבוה עד שיתמקם ברמה הבאה שלו", הגיב מייק מקגלון, אסטרטג סחורות בבלומברג אינטליג'נס. לדבריו, מחיר של 100 אלף דולר עשוי להיות יעד לטווח הארוך יותר.

אימוצו הפוטנציאלי של הביטקוין על ידי המיינסטרים בא לידי ביטוי כאמור גם בבנק ניו יורק מלון שהודיע כי הוקם צוות חדש שמפתח פלטפורמה למסחר בנכסים מסורתיים ודיגיטליים. בנוסף, במסטרקארד מתכננים לאפשר לבעלי הכרטיסים לבצע עסקאות במטבעות קריפטו מסויימים.

אנטוני טרנצ'ב, מייסד חברת נקסו בלונדון – אחת המלוות הגדולות של מטבעות הקריפטו – ציין כי חשוב לזכור שהבטיקוין לעולם לא מתקדם בקו ישר אחד. "תנודתיות בטווח הקצר היא מאפיין חזק בשוק השורי הזה והמשקיעים צריכים להתכונן בהתאם", הסביר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים