שיתוף
תגובות
כלכלה » הכלכלה החרדית » הבנק הדיגיטלי הראשון חתם על "היתר עיסקא"
"ברית פנחס"
בשורה לביז'נס החרדי: הבנק הדיגיטלי הראשון חתם על "היתר עיסקא ברית פנחס" עם רבני בית הדין לענייני ריבית

הבנק הדיגיטלי הראשון שבבעלות פרופ' אמנון שעשוע ובניהולו של גל בר דעה חתם אתמול על היתר עיסקא המהודר מבית הדין לענייני ריבית "ברית פנחס". ההיתר ניתן ונחתם בביקורם של הרה״ג פנחס וינד והרב יעקב יצחק אורי במשרדי הבנק בת"א, ביקור שעורר רושם רב על הצדדים, במהלכו נפגשו הרבנים עם צוות הנהלת הבנק ובהם עם המנכ"ל גל בר דעה ועם היו"ר שוקי אורן, בעבר החשב הכללי במשרד האוצר.

בעקבות חתימת ההיתר יוכל הבנק הדיגיטלי הראשון להעמיד את שירותיו לקהל שומרי המצוות עם השקתו לציבור.

הבנק החל במרץ האחרון תקופת הרצה במסגרתה החלו להיפתח חשבונות לקבוצה סגורה של לקוחות, במטרה להשיק את שירותי הבנק לציבור הרחב לקראת סוף 2021. נפתחה גם אפשרות לרישום מוקדם באתר הבנק. קבלת היתר העסקא הוא שלב חשוב בדרך להשקת הבנק לציבור הרחב ויצירת אלטרנטיבה שלמה למערכת הבנקאית המסורתית בישראל.

הבנק הדיגיטלי הוא בנק עצמאי, שקיבל רישיון מבנק ישראל בדצמבר 2019, יפעל ללא סניפים, באמצעות שילוב של טכנולוגיה מתקדמת ובנקאים אנושיים שיעניקו שירותים מסביב לשעון. זאת, במטרה לייצר חווית שירות מותאמת אישית לכל לקוח, בלי להמתין דקות ארוכות על הקו או לחפש חניה לפגישה בסניף. תהליך פתיחת החשבון יהיה דיגיטלי לחלוטין, ללא צורך בנציג אנושי ועם אישור מיידי של מסגרת אשראי.

הבנק, הנמצא תחת פיקוח צמוד של הפיקוח על הבנקים בדומה ליתר הבנקים, יציע את כל השירותים הבנקאיים הקיימים היום במערכת הבנקאית ובכלל זה חשבון אישי, חשבון זוגי, הלוואות, פיקדונות, כרטיסי אשראי, ניירות ערך, ערבויות, הוראות קבע ומט"ח. משכנתאות יוצעו בהמשך.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. הרב פנחס וינד והרב אורי מומחים מספר 1 בארץ בענייני ריבית כל הכבוד לבנק הדיגיטלי אנו כבר מחכים לרפורמות בבנקים 40 שנה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים