שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » "הגבלות בליל הסדר – עניין כמעט ודאי"
בכירים במ' הבריאות
בכירים במשרד הבריאות מזהירים מסגר רביעי, אבל בכירים בממשלה טוענים: "לא צפויות הגבלות נוספות לפני הבחירות" • אדלשטיין: "הקורונה תישאר איתנו עוד שנים רבות"
תגיות:
ליל הסדר | צילום: New Africa, שאטרסטוק

בכירים במשרד הבריאות אמרו הערב (ראשון) כי בליל הסדר יוטלו בוודאות הגבלות על הציבור – כך דווח ב'חדשות 13'. על פי הדיווח, היום התקיים דיון ראשון בנושא של גורמי המקצוע, והשאלה המרכזית הייתה מה יהיו ההגבלות. הבכירים טענו כי הסבירות לסגר בפסח היא נמוכה.

מאיר מרציאנו דיווח כי בין היתר, דנים באפשרות של צמצום הגבלת ההתקהלות לפחות מ-20 אנשים. אחת הדילמות בהקשר זה היא נושא הילדים שאינם מחוסנים. בהמשך השבוע ובשבועות הקרובים הדיונים יימשכו, אז גם תתבהר רמת התחלואה בעקבות פתיחת המשק.

מנגד, ב'כאן חדשות' צוטטו בכירים בממשלה שמתייחסים בביטול לאזהרות, ומבהירים: "לא צפויות הגבלות נוספות לפני הבחירות". זאת בעקבות אזהרת ממונה הקורונה פרופסור נחמן אש מפני צורך בסגר נוסף, ייתכן שאפילו בשבועיים הקרובים. הגורמים בממשלה הוסיפו כי אזהרות הממונה "נועדו למנוע 'התרופפות' משמעת".

שר הבריאות יולי אדלשטיין אמר בראיון ל'חדשות 12' כי "הקורונה נמצאת כאן כנראה לעוד שנים רבות, אבל המשברים הקשים מאחורינו". לדבריו, "למיטב הבנתי הדברים פתוחים עם הזהירות המתבקשת, לא יודע מה הכוונה בלפתוח הרבה יותר. רמת החשש שלנו ירדה קצת, ואני מקווה מאוד שלא נגיע לסגרים נוספים".

"אם נתנהג נכון, בהחלט נוכל לומר שבזכות מבצע החיסונים נמשיך לחיות בצל הקורונה. לא נתנו לקורונה נוקאאוט, אבל נוכל לומר שמשברים מהסוג שחווינו כבר מאחורינו, הוסיף שר הבריאות. "בזכות המתחסנים, אפשר להרשות לעצמנו לפתוח דברים שלא חשבנו עליהם לפני כמה חודשים", המשיך אדלשטיין. "זה תלוי בציבור עצמו. אם לא נחפש דרכים להתחכם וננהג בחוכמה, לא נגיע לסגר רביעי".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים