שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הגבלות פיקוד העורף הוארכו עד רביעי
שומר החומות
פיקוד העורף עדכן את ההנחיות לפיהן מחר הלימודים לא יתקיימו מנתניה דרומה עד ליום רביעי, כולל. ההתקהלות תוגבל ל-10 אנשים בשטח פתוח ועד 100 בחלל סגור
כיתה | צילום: cactus_camera, שאטרסטוק

פיקוד העורף עדכן במוצאי החג את ההנחיות לאזורים השונים בארץ, אשר תוקפן עד יום רביעי בערב. הלימודים בעוטף עזה, מערב הנגב, מערב לכיש, לכיש, מרכז הנגב, דרום השפלה, השפלה, דן וירקון לא יתקיימו ביומיים הקרובים. כמו כן, באזורים הנ"ל הוגבלה ההתקהלות לעד עשרה אנשים בשטח פתוח ועד 100 אנשים במבנה סגור. ניתן לקיים פעילות רק במקומות עבודה בעלי מרחב מוגן תקני.

ממשרד החינוך נמסר כי מערכת החינוך פועלת כפוף להנחיות פיקוד העורף. בהתאם לזאת ונכון לעת זו לא יתקיימו לימודים עד ליום חמישי (ה- 20.5.2021) ביישובי: עוטף עזה, מערב לכיש, לכיש, מערב הנגב, מרכז הנגב, דרום השפלה, שפלה, דן, שרון וירקון. ביתר אזורי הארץ בהם מתקיימת שגרת לימודים, כפוף להנחיות פיקוד העורף, הלימודים יתחדשו ביום רביעי הקרוב, ה- 19.6.2021.

לימודים בחינוך המיוחד: הלימודים באזורים שהוגבלו על ידי פיקוד העורף בחינוך המיוחד לא יתקיימו מחר (ג'). אשר ללימודים במוסדות החינוך המיוחד ובכלל זה ההסעות ביישובי: מערב לכיש, לכיש, מערב הנגב, מרכז הנגב, דרום השפלה, שפלה, דן, שרון וירקון – הלימודים בהם יתחדשו רק לאחר הערכת מצב שתתקיים מחר (ג') וכפוף להודעה שתתפרסם בעניין.

הלימודים בחברה הערבית: הלימודים מתחדשים החל ממחר (ג'). ההנחיה הזו מתייחסת ליישובים בהם מתקיימים לימודים כשגרה על פי הנחיות פיקוד העורף.

דרי המצב של משרד החינוך ממשיכים לפעול לאורך כל היממה, ולקיים הערכות מצב שוטפות. הם עומדים בקשר עם כל גופי הביטחון הלאומיים. כמו-כן, המשרד ממשיך להפעיל את "קו הסיוע הרגשי" לטובת תלמידים, עובדי הוראה והורים. מספרו: 6552, *שלוחה 5. הקו פועל מדי יום בין השעות 6:00 – 20:00, ובימי שישי בין השעות 14:00-6:00.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים