שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » קהל חסידים » הגה"צ רבי אלימלך בידרמן שליט"א בישיבת סאווראן
צפו
בישיבת סאווראן סיימו את ימי השובבי"ם ת"ת בהתוועדות מיוחדת עם המשפיע הגה"צ רבי אלימלך בידרמן שליט"א ומבחן במסכת פסחים שעברו בהצלחה מרשימה!
נרה"צ ר' אלימלך בידרמן בישיבת סאווראן | צילום: באדיבות המצלם

ימי השובבי"ם ת"ת הסתיימו ולאחר ימים גדושים בשעות רצופות שנלמדו ע"י בחורי הישיבה. הגיע אל היכל הישיבה שבשכונת 'הר נוף' הירושלמית  הגה"צ רבי אלימלך בידרמן שליט"א, לשאת מדברות קדשו ולהלהיב את ליבם של התלמידים לתורה מתוך קדושה וליראת ה' צרופה.

תחילה נפתח המעמד במבחן פומבי ומקיף על כל הנלמד בסדר עיון מתחילת הזמן, תשובותיהם המבריקות של הבחורים עוררו שמחה רבה בלבו של כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א שהגיע מקרוב לחזות בתלמידיו העומדים בכור המבחן.

גדול היה המעמד ורב רושם. בישיבת סאווראן כולה היתה התחושה של למעלה מן הזמן, כביכול מתעלים כעת טפח וטפחיים מעל הקרקע הגשמית ומשיגים פסגות רוחניות נשגבות. הבחורים עשו אוזניהם כאפרכסת כדי שלא לאבד אף מילה, וספגו את אש הקודש שהפיחה השיחה בנפשם.

לאחר פרקי שירה וזמרה סיכם המנהל הרוחני הגה"ח ר' חנוך גד טירנואר שליט"א את ימי השובבי"ם, ואת ההתעלות המיוחדת שהורגשה בהיכל ובמיוחד את כמות השעות המפעימה שנלמדה, ואף ישנם בחורים שלמדו 12 שעות ברציפות. לאחר משא החיזוק העידו הבחורים על עצמם שהם חשו התעוררות רוחנית עצומה ויצאו מן הדרשה עם רוח אחרת לעבודתו יתברך.

גם הגה"צ רבי אלימלך בידרמן שליט"א אמר לאחר המעמד האדיר, כי ניכר על תלמידי ישיבה קטנה סאווראן שהם זרע ברך ה', שיראתם קודמת לחכמתם ונסוכה על פניהם. עוד הוסיף לומר ברגש, כי הרגיש בהם שהם עובדי ה' אמיתיים, המשתוקקים לעשות רצונו ומחפשים דרכים לעלות במסילה העולה בית ה' כראוי וכנכון.

ואכן, צוות הישיבה המסור, כולו, עושה כל מאמץ כדי להשביע את רעבונם של התלמידים, לא רעב ללחם ולא צמא למים, כי אם לשמוע את דבר ה'. ההשקעה בבחורים היא רבה עד מאוד, ובסייעתא דשמיא היא נושאת פירות ברוכים.

לאחר סיום המעמד ניכרו ההשפעות הטובות שלו על הבחורים, כאשר כולם שבו לתלמודם ביתר עוז. את שובבי"ם ת"ת של שנת תשפ"ב – לא ישכחו תלמידי ישיבה קטנה סאווראן במהרה, והרושם שהותירה שיחת הגה"צ רבי אלימלך בידרמן שליט"א לא ימחה מלבבם.

1
צילום: באדיבות המצלם
2
צילום: באדיבות המצלם
3
צילום: באדיבות המצלם
4
צילום: באדיבות המצלם
הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים