שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » כותל המזרח » הגר"ד יוסף באפיית מצות חבורה באשקלון
'עטרת מלכות'
הגר"ד חיזק את צוות הפיקוח וההשגחה העומדים על המשמר יומם וליל בכדי לזכות את האברכים ובני התורה, לצד ציבור צרכני 'מהדרין'
הגר"ד יוסף באפיית מצות | צילום: באדיבות המצלם

ערב חג הפסח, חבר מועצת חכמי התורה הגאון הגדול רבי דוד יוסף שליט"א, עמד בראש צוות תלמידי חכמים באפיית מצות חבורה במאפיית 'עטרת מלכות' באשקלון.

לאחר שקיימו רבני וועד הכשרות של בד"צ 'יחוה דעת' בראשות הגר"ד יוסף, סיור עומק במאפיית המצות העומדת תחת השגחתם, הגיע חבר מועצת חכמי התורה לאפות מצות חבורה בצוותא חדא עם תלמידי חכמים אשר הקפידו על כל הליכי האפיה בהידור רב.

החל מפיקוח על קצירת החיטים וטחינתם – שמורה כדת וכדין לפי כל החומרות וההידורים, ניקוי יסודי והחלפתם של הכלים בין אפיה לאפיה, פחות מח"י רגעים משעת הלישה ועד גמר האפייה, ואריזתם לאחר 'הפרשת חלה' ללא שום פקפוק.

הגר"ד יוסף, נטל חלק פעיל בכל הליכי האפיה, לישה ורידוד הבצק והכנסתם לתנור, עד גמר האפיה. לאחר האפיה, קיים 'הפרשת חלה' כדת וכדין כאשר הוא מסביר בפני הנוכחים באורך על מידות המשקל והנפח, וציין כי מרן זצוק"ל היה תדיר מעורר על כך, ואין לגלות שום קולות בדבר.

בהזמנות זו, הוא שב וחיזק את צוות הפיקוח וההשגחה העומדים על המשמר יומם וליל בכדי לזכות את האברכים ובני התורה, לצד ציבור צרכני 'מהדרין' המבקשים להקפיד קלה כבחמורה על דקדוק טהרת שולחנם של ישראל.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים