שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » הגר"ח: "לאסור על מלמדים לא מחוסנים ללמד"
בהוראה נרחצת
הפרויקטור ביקש את ברכת הגר"ח להצלחת מבצע החיסונים במוסדות החינוך, ושיקרא להתחסן במנה השלישית. הגר"ח נענה ואמר כי החיסונים הם "סיעתא דשמיא ויש ליטול אותם"
פרויקטור הקורונה בביקור במעונו של מרן הגר"ח קנייבסקי | צילום: באדיבות המצלם

מרן שר התורה הגאון ר' חיים קנייבסקי בהוראה נרחצת לאסור על מורים ומלמדים לא מחוסנים להיכנס ללמד בבתי הספר וב'חיידרים', את הדברים אמר בביקור של ממונה הקורונה פרופ׳ סלמן זרקא שביקר במעונו אתמול בערב.

בעקבות נתוני התחלואה הגבוהים בימים האחרונים בציבור החרדי, הגר"ח אף הוסיף ואמר כי על כל אדם להשתדל להישמר בכל דרך שלא להדביק ולהידבק מדין 'ונשמרתם' וחובה להקפיד על הנחיות הבריאות.

הפרויקטור ביקש את ברכת הגר"ח להצלחת מבצע החיסונים במוסדות החינוך, ושיקרא להתחסן במנה השלישית. הגר"ח נענה ואמר כי החיסונים הם "סיעתא דשמיא ויש ליטול אותם על מנת למנוע ביטול תורה וחולי".

פרופ׳ זרקא סיפר לרב כי שימש כמנהל בית החולים 'זיו' שלשלם פונו פצועי 'אסון מירון' והגר"ח הודה לו על הצלת החיים לה היה שותף.

הפרויקטור זרקא הביע דאגה מהעובדה שחלק מצוותי ההוראה במגזר החרדי טרם התחסנו, בעיקר בבתי הספר שם לומדים ילדים שאינם בגיל החיסון ועלולים להדביק את המורים ולגרום לתחלואה. הגר"ח פסק כי הדבר אסור וחובה על אנשי ונשות החינוך להתחסן. הגר"ח אף הוסיף וקבע כי על המנהלים להשעות מלמדים ומחנכות שלא התחסנו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים