שיתוף
תגובות
כללי » הגר"י פינטו מגיע לטיפול רפואי וימסור שיעורים
התרגשות בני יורק
שיעור הכנה לחודש אלול יערך מחר במרכז "שובה ישראל" במנהטן, מפי האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א, המגיע לארה"ב, לצורך המשך טיפול רפואי
האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו ראב"ד מרוקו | צילום: באדיבות המצלם

הערכות והתרגשות בקהילות "שובה ישראל" בניו יורק, לרגל בואו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, לארה"ב, לצורך טיפולים רפואיים, כאשר הביקור יפתח בשיעור תורה מרכזי במרכז "שובה ישראל במנהטן, וילווה בסדרת שיעורי תורה במנהטן, ברוקלין, קווינס ובעוד מרכזי "שובה ישראל" בארה"ב, ויועבר בשידור חי לכל העולם.

לפני ימים ספורים שלח הרב מכתב מרגש לתלמידיו ברחבי תבל, שם הוא כתב על מצבו וחשף בגילוי לב נדיר את מה שעבר עליון בשנים האחרונות. וכך כתב הרב בדבריו לבני הקהילה הקדושה ״שובה ישראל״, "באנו במילים אלו לשתף אתכם בדברים אשר עוברים עלינו".

"הנה יודעים אנו בנפשנו שכל השנים האחרונות אנחנו חיים ומתפקדים בזכות ספר דברים והתורות וההנהגות, אשר ברוב עם הדרת מלך רבים וטובים מקפידים בכל תורה ובכל הנהגה. ויודעים אנו בבירור גמור ומעבר להשערה, אלא בידיעה, שהכח של התורות וההנהגות של ״שובה ישראל״ עושות רעש בשמיים, והרעש הוא רעש גדול, ועל הקהילה הקדושה נאמר ״ברוך המקדש שמו ברבים״.

"הנה עברנו שנים של מחלות בגרון, בראש, בבטן ומעבר לבטן. וכבר שנים שבעוונות לא צמים מלבד יום הכפורים בדוחק, ולא מניחים תפילין משום גוף נקי, וכך גוררים מיום ליום, משבוע לשבוע ומחודש לחודש, ו״לוּלֵי תוֹרָתְךָ שַׁעֲשֻׁעָי אָז אָבַדְתִּי בְעָנְיִי״.
לפני המגיפה הרופאים ניתחו באזור כיס המרה והוציאו משם שני קילו של גידול, ונשאר קרוב ללבלב עוד. וחשבנו ״וְרֶוַח תָּשִׂימוּ בֵּין עֵדֶר וּבֵין עֵדֶר״ להמתין זמן ולהמשיך בניתוח או בטיפולים".

"והנה באה המגיפה והכל נעצר, וכך קיבלנו על עצמנו להתמודד עם הכל באהבה ושמחה, וכך כל השנה האחרונה עליות ומורדות. לפני כחודש שהיינו בניו-יורק בבדיקות ובסיטי שעשינו מצאו שהדבר גדל וחייב לטפל מהר. חשבנו עד יעבור זעם, בין המצרים, והטוב ביותר לעבור את ירח האיתנים".

"אך בימים האחרונים אנחנו בייסורים מרים וקשים, ומבקשים מכל בני הקהילה להעתיר עלינו ברחמים. יש לנו עוד קבלות שהיינו במסגר נפשי, שקיבלנו להשלים. יבקשו רחמים עלינו מבעל הרחמים, שנתחזק ונתרפא ונעבור תקופה זו ברחמים גדולים".

"בע״ה בימים הקרובים נתחזק ונשתדל לטוס לניו-יורק ולשמוע את עצת הרופאים, האם אפשר לדחות לאחרי החגים או מיד להיכנס לניתוח וטיפולים. מבקשים מכל בני הקהילה, לא לבטל תורה רגע אחד ולקדש שם שמיים. להפיץ את התורות והדרך של ״שובה ישראל״ בכל מקום. זה האור של הדור וזו התורה שעוד ישענו עליה עד ביאת המשיח".

"ובע״ה להקפיד בתורות של בני אהובי בכורי, הרב הצדיק הקדוש רבי יואל משה, שכל כולו סולת נקיה טהורה, הוא הנחת שלנו מכל עמלינו. בשם השם נעשה ונצליח, הימים הם עת צרה ליעקב בבריאות שלנו, ועל ידי תפילה ובקשה של כולנו מבורא עולם בעל הרחמים, נוושע בקרוב ממש".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. בריאות כבוד הרב הדלקתי נר היום וברכתו אותך וגם לפני שבת בספר דברים לפעמים אני קוראת זוהר גם למענך כבודו אנחנו מאוד מערכים אותך ומבנים את הקשיים והיסורים שאתה עובר
    כי גם אני מונשמת וסובלת מכאבים בעצמות ותמיד אני תודה לך ה׳ כך אתה רוצה מי אני שאתנגד תאמין לי הכול באהבה אמת לפעמים אני מזה בוכה מתחברת מה שמרגיע זה הספרים תענוג לקרוא ספר דברים ותן חלקנו פשוט נכנסת בדמיון של המספר ולאט לאט נעלמים הכאבים תבורך כבודו בכול מיכול כול ובעיקר בבריאות

  2. מודה לה' זכיתי להיות חלק מחסידת האדמור יוסף יאשיהו פינטו צדיק יסוד עולם. הגיב:

    אמן ואמן. רפואה שלמה מפי עליון ואריכות ימים לרבנו עטרת ראשנו האדמור יוסף יאשיהו פינטו בן הרבנית זהרי בריאות מלאה אמן ואמן גאולה שלמה ברחמים מיד אמן ואמן.רבנו עוד תראו ניסים גדולים אנו מבטיחים .אנו לא מפסיקים להתפלל כולנו בכל העולם .ויודעים שתורתנו לתפילותינו היא הכוח של העולם להתקיים ממש. ספר דברים זה הגאולה הפרטית והכללית של עם ישראל כל מי שקורא ספר דברים זוכה זה האוצר הכי גדול בדור שקיבלנו
    החיים שלנו מלאים באור בשמחה וכל דבר מצליח לנו בו. אנו עדים לניסים גדולים מברכות של האדמור יוסף יאשיהו פינטו שבירך ראינו ניסים גדולים מברכות האדמור .רבנו החיים שלנו .ואנו עדים לאלפי מקרים של ניסים ממש מעל הטבע מקריאת ספר דברים בשבת כל הספר בלי לעצור בלי לדבר ומברכת האדמור מורנו ורבינו עטרת ראשנו .תדעו שעה תורה בשבת זה כמו אלף שעות .ואכן בשעת במנחה השמיים פתוחים .רבנו ה' רופאנו אנו מתפללים קיבלנו קבלות מחזקים את התורות של שובה העולמית בכל העולם בכל רגע ורגע שעובר התורה רציפה בכל העולם ..כולנו כאחד וספר דברים כולם כאחד קוראים בכל שבת כבר 3 שנים ומחברים את כולם לספר דברים .ואנו שומעים מכל מי שקורא איזה ניסים וישועות מיד ראה ושמחים במתנה העצומה ספר דברים.. ואנו בוטחים בה' בטחון מלא שאתה תחלים רפואה שלמה אמן . רבנו העולם מתקיים בזכות קדושים כמוך וכמו משפחתך פינטו ואבוחצירא הקדושים . ותמשיך להגדיל תורה בכל העולם אנו בטוחים ובוטחים בה' בכל ליבנו אתה רבנו תמשיך להגדיל תורה בעולם עוד שנים רבות תכף רבנו אנו מרגישים בליבנו שאתה עושה לנו תפילת מנחה ראשונה בבית מקדשנו .את שערי הגאולה אתה תפתח בעזרת ה' אמן מיד ממש. בזכותך הגאולה כאן אתה הבאת את ימי הגאולה כל הדורות חיכינו לימים אלו הכי גדולים בכל הדורות ..בשמחה אנו לומדים את התורה של שובה ישראל עד ה' אלוקינו. מודים לה' שזכינו בגדול הקדושים בכל הדורות .בך רבנו .אתם חלק מגדולי עולם משפחת פינטו ואבוחצירא הקדושים מנכד של הבבא סאלי רבי מאיר אבוחצירא רבי חיים פינטו הסבות הקדושים זכותם תגן עלינו אמן .אתם גדולי העולם .בתורה . אתם דורות של מחזיקי העולם בתורה כולכם מדורי דורות ולדורי דורות .. וכל מי שלומד מתורתך וחלק ממך מרגיש אור בנשמה ונפתח לו כל הישועות אנו מעידים ומודים לה' על הכל .אוהבים אותכם אהבה שאין לה סוף כל העולם כולו עומד בזכותך ובזכות תורתך שהיא האור של העולם .ובנך יואל משה רפאל אור גדול שמחזקים אותנו ואנו מודים לה' שזכינו בכם .תודה לה' וממשיכים להתפלל חזק לה' למענכם אתם החיים שלנו כולנו זכינו להיות מתלמידייך ומחסידייך מודים לה' על הזכות. ואתם הדבקים בה' חיים כולכם היום .גאולה בפתח להתגלות בשלמות ואתה רבנו תכניסו אותנו מיד לבית מקדשנו אמן ואמן .תהיו בשמחה גדולה אתם הבאתם גאולה לכם ישראל. זה הבית של בורא עולם יבנה מיד אמן ואמן בזכותכם.ואתם החלק בכל יסודות בית המקדש כל הישיבות של שובה זה כל יסודות בניית בית המקדש. אוהבים אותכם ומחזקחים את העולם בתורה הקדושה אתם האור הגדול שלנו וספר דברים ותורתך שהיא חיינו לאורך ימיינו.מודים לה' וממשיכים בכל הכוח להפיץ תורה לכל העולם .מי שחלק ממכם זכה .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים