שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » כותל המזרח » הגר"מ מאזוז על פסיקת החמץ: "כמו גרמניה"
בשיעור השבועי
ראש ישיבת כסא רחמים במתקפה על מתנגדי נתניהו: "הם נלחמים ב'רק לא ביבי', הבעיה לא עם ביבי אלא עם החרדים כי ביבי עושה חסד לחרדים, נותן להם לחיות"
תגיות:
מרן ראש הישיבה הגאון הגדול רבי מאיר מאזוז שליט"א | צילום: עזרא טרבלסי

מרן ראש ישיבת כסא רחמים הגאון רבי מאיר מאזוז שליט"א תקף אמש (מוצאי שבת) בחריפות בשיעורו השבועי את שופטי בג"ץ על החלטתם לאפשר הכנסת חמץ לבתי החולים: "לצערנו צריכים לספר על גזירה חדשה מבית המשפט העליון בנשיאות הגברת אסתר חיות, היא החליטה עם 'הצדיקים' שלה להתיר להביא חמץ בפסח בבתי חולים מה שלא היה לפני שבעים שנה".

"חילונים גמורים אמרו: אנו רוצים מדינה יהודית לא מדינת כל אזרחיה, מדינת כל אזרחיה זה מדינת מכא, מכ"א ראשי תיבות מדינת כל אזרחיה. בשביל מה שופכים דמנו שלנו ושל כל אחד מעם ישראל על ידי המחבלים בשביל מה?! אפשר לחיות בכל העולם כולו, העולם גדול ורחב, הם לא חושבים שבאנו כאן לייסד משהו יהודי".

"די לנו מ'החכמה הגדולה' של אותה שופטת אילה פרוקצ'ה שאמרה שאפשר על פי החוק למכור חמץ בחנות ובלבד שלא יהיה עשרה אנשים. הסתמכה על דברי רש"י בכתובות שפרהסיה זה עשרה אנשים, פרהסיה של החוק כמו פרהסיה של רש"י".

"יש דבר שנקרא כוונת המחוקק, המחוקק לא רוצה שמדינת ישראל תהיה מדינת כל אזרחיה, מדינה של גויים, וכי מה אכפת לנו בפני עשרה או בפני שבעה, אסור למכור בחנות חמץ, אבל הגענו למצב הזה ושתקנו. אבל אדם דתי הולך לבית חולים ורואה חמץ מולו זה דבר הכי גרוע בעולם".

"שלא תאמרו שהחילונים ככה היו כל הזמן, לא נכון". כאן הביא הגר"מ מאזוז כמה דוגמאות שראשי השילטון החילוני היו מכבדים את היהדות והוסיף כי "הם מרגישים שעוד מעט תשמט הקרקע מתחת רגליהם, כבר אף אחד לא יאמר: בית המשפט העליון, רק נכנסים לשם, בא השמש ולוקח את המטה שלו בידו ודופק על השולחן 'בית המשפט', המשפט הזה גם יעבור כמו שעברו המשפטים של רומא כמו שעברו המשפטים של ערים אחרות, משפטים של כוש ולוב ופוט וכנען ומצרים, גם אלה יעברו יום אחד, 'חי אני ה' צבאות אם לא בחמה שפוכה וביד חזקה ובזרוע נטויה אמלוך עליכם', לא תברחו מהקב"ה, תעשו כל המאמצים שבעולם לא תברחו ממני".

"אנחנו מצפים שיגיע הזמן בקרוב בקרוב בקרוב שיבוא המשיח, ויטאטא את כל השוטים האלה מן העולם, אלה ששונאים את התורה. יש אדם חילוני גדל כתינוק שנשבה בין האומות נשבה בין המשכילים, אבל יש אדם שהוא שונא תורה, מה עשתה לך התורה, בן בליעל?! מדינה שאין לה עבר, גם הווה אין לה, גם עתיד אין לה אין לה".

"יום אחד כל אלה שמרדו בתורה, יכפו עליהם מן השמים שישמרו את הכל. לא די לנו הקורונה שמכלה בנו שמחריבה אותנו, שעכשיו כתוב השבוע הזה שמספר הנספים בקורונה בכל העולם קרוב לשני מיליון אדם, ואף אחד לא יודע מה לעשות, עושים חיסון אבל עושים חיסון למוטציה אחת באו מוטציה שניה, שלישית באה רביעית, אנחנו נלחמים ביתוש קטן זה מזכיר את הסיפור של טיטוס שהוא דיבר נגד התורה ונגד בית המקדש ונגד הקב"ה, אמר ה', אני לא אעשה אתך מלחמה מי אתה בכלל חתיכת אבן, אבל יש לי בריה קטנה בעולמי ויתוש שמה, בריה קטנה כי אינה הולכת לשירותים אוכל ואוכל ואוכל ונשאר קטן כזה, ועכשיו הקורונה יותר קטנה מיתוש של טיטוס שמררה לו את החיים לטיטוס, מלכות רומי וטיטוס אדריאנוס ואספסינוס כולם הלכו לאיבוד".

"אתם רוצים להיות ככה?! הקב"ה נשבע לנו שלא יחליף את עם ישראל באומה אחרת, אז מה הוא עושה במקום שיביא אומה שתכלה ב"מ את זרע ישראל?! הביא לנו יתוש הביא לנו קורונה קטנטנה שאנחנו נלמד שאנחנו לא בעלי הבית על העולם העולם הזה הוא לא שלנו, יום אחד והרוח תשוב לאלהים אשר נתנה ירגישו כל בני עולם שכל מה שטרחו בימיהם הכל הבל וריק".

מרן ראש הישיבה התייחס גם לבחירות בארצות הברית ואמר כי "אנחנו קרובים לגאולה, כל רגע ורגע אנחנו מחכים לגאולה, קורים דברים שאף אחד מאיתנו לא חלם. מישהו פעם חלם שיהיה לנו נשיא באמריקה שכל כך אוהד את היהודים, שנכדו יהודי, שהוא אוהב את ישראל ואומר: ארץ ישראל בשביל יהודים לא בשביל הערבים".

על מערכת הבחירות אמר: "אנחנו בטפשות שלנו במלחמות שלנו נגד ביבי ונגד זה ונגד זה ונגד זה אנחנו נפלנו בפח, רק לא ביבי, רק לא חרדים, הבעיה שלהם היא לא על ביבי, הבעיה שלהם כי ביבי נוטה חסד לחרדים, איך אמר הנביא: כי לא אותך מאסו כי אותי מאסו ממלוך עליהם, הקב"ה אומר לשמואל הנביא, אתה חושב שמואסים בך, לא מואסים בך, הם מואסים בהקב"ה ולכן רוצים מלך שכל פעם ופעם יקום מלך חדש".

"אותו דבר הבעיה שלכם עם ביבי כי ביבי נותן לחרדים לחיות, אתם לא רוצים שיחיו החרדים, אחר כך אומר לא לא התכוונתי נגד החרדים אני התכוונתי נגד הפנאטים אני התכוונתי נגד זה, רשעים ארורים נלחמים בתורה נלחמים בחרדים נלחמים בישיבות, יום אחד הישיבות יעלו עליכם כמו שאמרו בגמרא בסנהדרין ע"א אני ראיתי את הבן סורר ומורה ועמדתי על קברו, בימינו שהם בנים סוררים ומורים שהם נלחמים בתורה, יעמדו על קברם בדור הבא, כבר ישכח כל המעשים הארורים שהם עושים".

"לא ככה עושים גברת חיות", שב ותקף את בג"ץ, "אל תעשי כדבר הזה, תני לנו לחיות בארץ ישראל, מי שרוצה לאכול חמץ יכינו לו דרכון לפני פסח שיסע לחוץ לארץ בחינם על חשבונך, ילך שמה ויאכל ויאכל יתפטם כל החמץ ויחזור מפוטם כמו שור… למה אתה עושה כדבר הזה. אל נא אחי תרעו, למה אתם עושים את זה בשביל מה? להראות שאתם בעלי הבית על התורה? לא בעלי הבית על ישראל, לא בעלי הבית על שומרי תורה ומצוות. התורה תילחם בכם עד חרמה שלא ישאר מכם שום דבר. אני אומר את זה מכאב לב".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים