שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » כותל המזרח » הגר"מ מאיה ימונה ליו"ר רשת החינוך בני יוסף
הרבנים ביקשו
יו"ר ש"ס אריה דרעי עלה לביתו עם מכתב חתום ע"י ראש הישיבה חכם שלום כהן והגר"ש בעדני ובו הם פונים אליו כי יואיל ליטול על שכמו את תפקיד היו"ר
אריה דרעי מגיש את המכתב להרב משה מאיה

לאחר הפרסומים אמש כי חבר מועצת חכמי התורה הגר"ד יוסף פורש מתפקידו כיו"ר רשת החינוך 'בני יוסף', הבוקר מתפרסם בעיתון 'הדרך' המזוהה עם תנועת ש"ס כי מי שמועמד לתפקיד הוא הרב משה מאיה שליט"א.

בעקבות סירובו מלפני מספר חודשים של הגר"מ מאיה לנהל את הרשת, יו"ר ש"ס אריה דרעי עלה לביתו עם מכתב חתום ע"י ראש הישיבה חכם שלום כהן והגר"ש בעדני ובו הם פונים אליו כי יואיל ליטול על שכמו את תפקיד יו"ר הנהלת רשת מעיין החינוך התורני בני יוסף, כהמשך למינוי והשליחות שהוטלה עליו בידי מרן הגר"ע יוסף זצ"ל.

הרב משה מאיה הוא רבה הספרדי של שכונת יד אליהו בתל אביב, חבר מועצת חכמי התורה ויושב-ראש רשת מעיין החינוך התורני. לשעבר חבר הכנסת מטעם מפלגת ש"ס וסגן שר החינוך.

המכתב המלא: "באנו בזאת בקריאה של חיבה לכת"ר למען יואיל נא ליטול על שכמו את עול הנהגת רשת מעיין החינוך בני יוסף ולכהן כיו"ר הנהלת הרשת, כאשר הייתה באמנה איתו מימים ימימה".

"וכבר סמך מרן רבנו עובדיה יוסף זי"ע את ידיו על כת"ר, בפרט בעניינים אלו של חינוך ילדי ישראל והנהגת רשת החינוך, אשר ידוע לכל כמה מסר מרן רבינו זי"ע את נפשו עליה וכמה ראה חשיבות גדולה בחיזוק והרחבת הרשת למען העמדת החינוך הטהור על תילו".

"ובטוחנו כי כת"ר, גברא דמריה סייעיה, ירומם ויחזק את רשת החינוך, ובפרט לעת הזו אשר משנאי ה' נשאו ראש ופועלים לפגוע בעולם התורה ובטהרת חינוך ילדי ישראל בדרכים שונות, ויה"ר שתשרה שכינה במעשה ידיכם".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים