שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » הגר"ש עמאר חנך את מרפאת השבת של י-ם
תיעוד
בנוכחות רב העיר הראשון לציון הגר"ש עמאר ורב שכונת רוממה הגר"י גנס, נפתחה אמש לראשונה מרפאת שבת של 'כללית' בשכונת רוממה בירושלים
תגיות:

בנוכחות רב העיר הראשון לציון הגר"ש עמאר ורב שכונת רוממה הגר"י גנס, נפתחה אמש לראשונה מרפאת שבת של 'כללית' בשכונת רוממה בירושלים.

את הבשורה המשמחת לתושבי השכונה, הביאה 'כללית' שמובילה את שירותי הבריאות לציבור החרדי בירושלים. המרפאה החדשה מהווה התקדמות משמעותית בשירותי הבריאות לתושבי השכונה, ותעניק מגוון רחב מאוד של שירותי בריאות ללקוחות הכללית.

את טקס חנוכת הבית וקביעת המזוזה שנערך בהשתתפות רבנים ובכירי הנהלת מחוז ירושלים של כללית פתח הרב משה רוזנגרטן מנהל המגזר החרדי במחוז ירושלים בכללית שאמר כי זהו יום חג של ממש לתושבי השכונה והודה בשם התושבים להנהלת המחוז על המאמצים שנעשו לפתיחת המרפאה החדשה, להרחבת השירותים והתאמתם לצרכים של תושבי השכונה וגולת הכותרת – פתיחת מרפאת השבת.

בקביעת המזוזה כובד הגר"ש עמאר ששיבח את פעילות הכללית בהובלת הבריאות לכלל תושבי ישראל ובפרט לתושבי ירושלים. "במיוחד בשנה האחרונה אני רואה מקרוב את הפעילות הברוכה של כללית שמשקיעה מאמצים חסרי תקדים לקדם את ההתאמה בבריאות ובהסברה לציבור שומר התורה ומצוות".

רבים מתושבי השכונה נכחו בטקס שנערך בהשתתפות הגאון רבי ישראל גנס מרבני שכונת רוממה, רב כללית הרב מנחם לפקיבקר, מנהל מחוז ירושלים בכללית מר מיכאל מישורי דרעי, מנהל המחלקה החרדית בכללית הרב אברהם קונסקי, מנהל המגזר החרדי במחוז ירושלים הרב משה רוזנגרטן והנהלת מינהלת הראל.

הרב מנחם לפקיבקר רב כללית בירך את תושבי השכונה וציין את דברי הגמרא שאין לדור בעיר שאין בה רופא. "שכונת רוממה היא חשובה כמו עיר בפני עצמה, וזכו תושבי השכונה שכללית פתחה מרפאה מותאמת גם לשבת שתעניק את שירותי הבריאות הטובים ביותר, עם הצוות הטוב ביותר ובהתאמה הנכונה ביותר לתושבים החרדים".

גם מנהל מחוז ירושלים בכללית מר מיכאל מישורי דרעי ציין את ההשקעה הרבה לפתיחת המרפאה החדשה שתשרת את תושבי השכונה ואמר כי "כללית השקיעה ומשקיעה רבות בשדרוג והתאמת השירותים הרפואיים לתושבים החרדים בירושלים. פתיחת מרפאת שבת היא עוד דוגמא לפעילות הבלתי נלאית שכוללת גם את פתיחת מתחמי החיסונים המותאמים ועוד אין ספור שירותים רפואיים יעודיים מותאמים".

הרב אברהם קונסקי, מנהל המחלקה החרדית בכללית הודה להנהלת המחוז ואמר: "כללית כארגון הבריאות הגדול בישראל מתאימה את השירות הרפואי לכלל האוכלוסיות. מרפאת מוקד שבת שנפתחה היום תתן מענה רפואי בתוך השכונה בימי שבת וחג. יצאנו לדרך בברכת רבני השכונה ורבני העיר כדי לוודא מתן שירות רפואי דחוף ללא חשש חילול שבת"

את האירוע חתם רב השכונה הגר"י גנס שהודה לכללית על הדאגה לתושבי השכונה והרחבת השירותים הרפואיים ללקוחות כללית. לדברי הרב גנס "החיבור בין שמירת השבת כהלכה כסגולה לשמירה על בריאות האדם מובאת כבר בספרים הקדושים. ראויים ראשי כללית לכל שבח על המסירות לדאגה לבריאות התושבים ברמה הכי גבוהה תוך הקפדה על כללי ודקדוקי ההלכה".

1
צילום:
2
צילום:
3
צילום:
4
צילום:
5
צילום:
6
צילום:
7
צילום:
8
צילום:
9
צילום:
10
צילום:
11
צילום:
הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים