שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "העקביות היחידה אצל בנט – הונאת בוחריו"
בליכוד תוקפים
"בזמן הלחימה בעזה בנט הצהיר שממשלת השמאל ירדה מהפרק. למרות ששום דבר לא השתנה, בנט דוהר לממשלת שמאל בתירוץ של מניעת בחירות". כך נמסר בהודעת הליכוד
יאיר לפיד, נפתלי בנט | צילום: אתר הכנסת

לאחר כינוס מפלגת ימינה והודעת יו"ר המפלגה נפתלי בנט כי "פני לממשלת השינוי". מהליכוד נמסר בתגובה: "בזמן הלחימה בעזה בנט הצהיר שממשלת השמאל ירדה מהפרק. היום, רק שבוע לאחר מכן, למרות ששום דבר לא השתנה, בנט דוהר לממשלת שמאל בתירוץ של מניעת בחירות".

"אבל כשבנט פסל את ממשלת השמאל בזמן הלחימה, אלטרנטיבת הבחירות הייתה רלוונטית באותה מידה כמו היום. עכשיו התברר שהתירוץ הזה היה רק אמצעי להסחת הדעת של הימין. בנט יודע היטב שבכל עת אם יצטרף לימין – תוקם ממשלת ימין. הדבר העקבי היחיד אצל בנט הוא הונאת בוחריו ושאר מצביעי הימין, והשלכת ״העקרונות״ שדיבר עליהם לפח, הכל כדי להיות ראש ממשלה בכל מחיר".

דברי הליכוד נגד בנט מגיעים לאחר שמוקדם יותר ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו הזמין היום (ראשון) את יו"ר תקווה חדשה גדעון סער ויו"ר ימינה נפתלי בנט לפגישה משולשת לדון בהצעה לרוטציה ביניהם על תפקיד ראש הממשלה.

בסרטון שפרסם אמר נתניהו: "אנחנו נמצאים ברגע גורלי לביטחונה, אופיה ועתידה של מדינת ישראל. ברגע גורלי כזה שמים בצד כל שיקול אישי ונוקטים צעדים מרחיקי לכת, חסרי תקדים אפילו. זה מה שכל ראשי סיעות הימין ואני עשינו עכשיו".

"חתמנו על הצעה מרחיקה לכת לגדעון סער ונפתלי בנט, הצעה שתמנע הקמת ממשלת שמאל מסוכנת ותבטיח הקמה של ממשלת ימין חזקה ויציבה לשנים רבות שתדאג לכל אזרחי ישראל. כל ראשי סיעות הימין ואני מזמינים את גדעון סער ונפתלי בנט – בואו עכשיו, מייד, לפגישה שתאפשר הקמת ממשלת ימין טובה למדינת ישראל", דברי רה"מ.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים