שיתוף
תגובות
כלכלה » הייטק וטכנולוגיה » 'הדור הבא' של Windows יושק בקרוב
המנכ"ל הודיע
מיקרוסופט הטילה פצצה כשהמנכ"ל סאטיה נאדלה אמר כי החברה תשיק את "הדור הבא" של Windows", והיא תחשוף על כך פרטים נוספים בקרוב
מיקרוסופט | צילום: Volodymyr Kyrylyuk, שאטרסטוק

מיקרוסופט הטילה פצצה ומודיעה כי בקרוב נוכל לטעום ולקבל פרטים נוספים על “הדור הבא” של מערכות ההפעלה מתוצרתה.

מאז שהושקה מערכת ההפעלה  Windows 10 עברו 6 שנים, הגרסה האחרונה של מערכת ההפעלה השולחנית הנפוצה בעולם שנמצאת בשימוש של 1.3 מיליארד אנשים מסביב לעולם.

נראה שבניגוד לקודמותיה היא מחזיקה מעמד תקופה יותר ארוכה – בין היתר בזכות העדכונים התכופים להם היא זוכה, שלא היו מנת חלקה של Windows 8 או Windows 7 למשל.

אתמול נפתח Build, כנס המפתחים השנתי של מיקרוסופט, שנערך זו השנה השנייה ברציפות בצורה וירטואלית בשל מגבלות הקורונה. במסגרת נאום הפתיחה המסורתי סיפר מנכ”ל מיקרוסופט סאטיה נאדלה, שהחברה אכן עובדת על מה שהוא כינה "הדור הבא" של Windows, והיא תחשוף על כך פרטים נוספים בקרוב.

נאדלה לא חשף יותר מדי פרטים על היכולות והפיצ’רים של "הדור הבא" של מערכת ההפעלה, והסתפק בטיזר: "בקרוב נשתף אתכם עם אחד מהעדכונים החשובים ביותר של Windows בעשור האחרון".

ע"פ ההערכות, לא מדובר במערכת הפעלה חדשה, אלא עדכון גדול מאוד של Windows 10. עם זאת, נאדלה, שכבר משתמש ומתנסה בגרסת הבטא של המערכת כבר מספר חודשים, אמר שהוא "מאוד מתרגש לקראת הדור הבא של Windows”. אם ניתן לדייק מדבריו, שהוא לא ציין Windows 10 בדבריו. ומאחר כל נאומו היה כתוב מראש ומתוסרט היטב, ככל הנראה לא מדובר בפליטת מקלדת, ולא מן הנמנע שבקרוב תיפרד מיקרוסופט ממספר הגרסה ותתייחס למערכת ההפעלה שלה כמו כל שירות אחר שהיא מציעה – פשוט Windows.

בין השורות רמז נאדלה שאחד השינויים הגדולים בגרסה הבאה של Windows יהיה השקת חנות חדשה לגמרי: "אנחנו ניצור עוד הזדמנויות לכל מפתח Windows היום ונקבל בברכה כל יוצר שמחפש את הפלטפורמה הפתוחה והחדשנית ביותר כדי להפיץ אפליקציות ולהרוויח מהן כסף.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים