שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הדיון בעניין חיסון לילדים לא ישודר לציבור
"דיון אמיתי"
בין הנימוקים שהועלו: כדי שיתאפשר למשתתפים להרגיש בנוח לומר כל מה שעולה על דעתם – כדי לתת את ההמלצה הנכונה ביותר למשרד הבריאות
חיסון ילדים | צילום: Jelena Stanojkovic, שאטרסטוק

לאחר שהוחלט לשדר את דיוני ועדת החיסונים בשידור חי לציבור הרחב כדי לאפשר שקיפות, הערב הודיעו במשרד הבריאות כי הוחלט לקיים את הדיון המתוכנן ביום רביעי הקרוב, בנושא חיסוני ילדים בגילאי 5-11, כדיון סגור לציבור. לאחר הדיון יפורסם לציבור סיכום מהדיון.

כמחצית מהחברים בצט"מ חשבו שיש לנהל דיון סגור והצבעה סגורה, עוד כרבע חשבו שניתן לקיים דיון סגור אבל הצבעה סגורה. רק כ-10% מהחברים תמכו בדיון והצבעה פתוחים. בין הנימוקים שהועלו: יש לקיים את הדיון באופן אמיתי וכן, כך שיתאפשר למשתתפים להרגיש בנוח לומר כל מה שעולה על דעתם – כדי לתת את ההמלצה הנכונה ביותר למשרד הבריאות. כך ע"פ דיווח של קטי דור ב'כאן חדשות'.

בכיר במשרד הבריאות אמר לכאן חדשות שההתלהבות מהתרופה של חברת פייזר גדולה מדי. הוא הסביר שאומנם מדובר בכלי חשוב, אך הוא לא יביא בהכרח למיגור המגפה, והדגיש שחשוב לזכור שהחיסון יותר משמעותי מהתרופה.

ממשרד הבריאות נמסר כי "לאחר דיון מעמיק עם חברי צוות הטיפול במגפות וועדת החיסונים, הוחלט במשרד הבריאות לקיים את הדיון המתוכנן ביום רביעי הקרוב, בנושא חיסוני ילדים בגילאי 5-11, כדיון סגור לציבור".

"נדונו מכלול השיקולים בעד ונגד ההחלטה, ובכלל זה האפשרות לניהול שיח חופשי ופתוח בסוגיה כה רגישה ומכרעת על רקע שיח אלים רווח, שעשוי להשפיע על מהלכו של הדיון. לאחר קבלת ההחלטה יפרסם הצט"מ את סיכום הדיון, כמקובל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים