שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » הרי את מקודשת: הדרך לחתונה עוברת באירוסין
הדרך לחופה
בשעה טובה ומוצלחת, בס"ד את לקראת אירוסין. מתרגשת ומתכננת את החתונה הקרבה ובאה. אז בראשית המסע להפקת החתונה, הקדישי לעצמך רגע לבחירת טבעת האירוסין
טבעת אירוסין | צילום: יח"צ

בשעה טובה ומוצלחת, בס"ד את לקראת אירוסין. את בטח מתרגשת מאוד וכבר מתכננת את החתונה הקרבה ובאה. אז לפני שאת מתחילה עם בחיר ליבך את המסע להפקת החתונה, כדאי שתקדישי זמן גם לבחירת טבעת האירוסין המושלמת שלך.

טבעות אירוסין מוצעות היום במגוון עשיר של עיצובים ולכן כדאי שתתרשמי מכמה אופציות לפני ש'תתני את ידך' לטבעת. במגזר שלך, הדתי, יש ביקוש מאוד גבוה לטבעות אירוסין קלאסיות 'סוליטר'. יש טבעות עם מגן דוד יש טבעות עם פרחים יש טבעות עם אבנים טובות שמיוחסות להן סגולות מיוחדות כמו 'אמרלד' ו'רובי'. יש טבעות אירוסין משובצות יהלומים, עשויות זהב לבן או זהב צהוב, יש טבעות משולבות יהלומים וזהב ואבני-חן.

את יכולה לבחור לעצמך טבעת עדינה או טבעת עם 'נוכחות' יותר דומיננטית, טבעת בצורת לב או בצורת פרח או עם 'גשר', טבעת דמוית 'שכבות' או שטוחה, טבעת עם יהלומים צבעוניים, טבעת עם אלמנטים מתורת 'הקבלה', יש טבעות מקסימות בסגנון וינטאג' עתיק. ההיצע כאמור מאוד מגוון ובטוח שאחרי שתעשי עם בן זוגך 'סיבוב בדיקת אופציות לטבעת אירוסין' תמצאי בול מה שמתאים לך.

טבעת אירוסין – סמל מסורתי

טווח המחירים של טבעות אירוסין מאוד רחב, ונע בין 1,200 שקלים ל-20,000 שקלים. המחיר תלוי כמובן בסוג החומר ממנו עשויה הטבעת, בקראט שלה, בסוג האבן/היהלום וכדומה.

אם את מתכננת גם טקס סמלי לאירוסין ולא רק קניית טבעת, תוכלי לקיים את טקס האירוסין בבית הכנסת השכונתי, זה מקובל בקהילה ומוסיף לאירוע נופך מסורתי שוודאי חשוב לך.

אם הזכרנו מסורת, אז בתקופות מוקדמות יותר בתקופת המשנה והתלמוד היה מקובל בקהילות ישראל "קניין אירוסין" ומשך הזמן בין האירוסין לחופה וקידושין היה עשרה חודשים. על פי ההלכה בעצם שלב האירוסין הוא שלב שבו האישה מוכרזת כמי שאף גבר מלבד זה המיועד לא יכול להתקשר אליה.

"הרי את מקודשת", כמעט

בתקופת בית-המקדש אישה מאורסת לא היתה נכנסת אל בית-המקדש ולא היתה 'באה בציבור'. טבעת האירוסין מסמלת את ההסכמה העקרונית של בני הזוג להינשא זו לזה.

ביהדות רק האישה עונדת את טבעת האירוסין, אבל בדתות אחרות שני הצדדים עונדים אותה. גם בנצרות ובאסלאם ואצל הדרוזים מקובל לבצע טקס אירוסין, גם בדתות אלו האירוסין הוא שלב חשוב ועתיק יומין, יש עדויות על טקסי אירוסין שנערכו ברומא העתיקה עוד במאה ה-12.

מכל מקום, כאמור, ביהדות שלב האירוסין הוא מעמד מרגש וסימבולי, כמעיין הכנה לחופה וקידושין. טבעות אירוסין עונדים לפי היהדות על יד שמאל, וצורתה העגולה מסמלת את מעגל החיים ואת חיי המשפחה, לקראת הקמת 'בית בישראל'.

אז אם את מתרגשת לקראת המעמד הזה, תדעי לך שאת מצטרפת אל 'שושלת הדורות' ואל אלפי נשים יהודיות שהמעמד הזה היווה עבורן בחייהן 'אבן דרך' משמעותית ביותר. שישה לך במזל טוב.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים