שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הדר בת ה-17 נהרגה בתאונה לעיני חברותיה
בצומת גלילות
ראש מועצת שומרון יוסי דגן הנחה את הצוותים הרלוונטים באגף הרווחה, ואגף חינוך ללוות את המשפחה ואת מעגלי הישוב והחברים הזקוקים לסיוע
זירת התאונה אמש בגלילות | צילום: דוברות מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

תאונת דרכים קשה התרחשה אמש בכביש 2 בצומת גלילות כאשר רוכב אופנוע התנגש בעוצמה בנערה בת 17 שחצתה את הכביש במעבר חציה. כוחות ההצלה שהגיעו למקום העניקו סיוע ראשוני לנפגעים ופינו את רוכב האופנוע לבית החולים במצב קשה.

הנערה פונתה לבית החולים במצב אנוש תוך כדי החייאה, אך בבית החולים נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. חוקרי התנועה של המשטרה פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

הנערה, הדר אריאל צור ע"ה תלמידת כיתה י"ב באולפנה באלקנה, תושבת קריית נטפים שבשומרון, הייתה בדרכה עם חברותיה למסעדה באיזור המרכז. אך למרבה הצער היא נהרגה בתאונה בעת חציית הכביש לעיני חברותיה לכיתה.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן: "כולנו אבלים על המוות המיותר הזה של פרח צעיר, הדר, רק בתחילת חייה, בעת בילוי עם חבריה מהשומרון, כולנו מחבקים את המשפחה והחברים".

ראש מועצת שומרון יוסי דגן הנחה את הצוותים הרלוונטים באגף הרווחה, ואגף חינוך ללוות את המשפחה ואת מעגלי הישוב והחברים הזקוקים לסיוע.

פראמדיק מד"א עידן שינה וחובש מד"א גל סלהוב שהגיעו למקום רכובים על אופנועי מד"א סיפרו: "הנערה שכבה על הכביש מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה כשהיא סובלת מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד ובמרחק גדול ממנה שכב רוכב האופנוע שהיה גם כן מחוסר הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות ומיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים, הרוכב הורדם והונשם בשטח ופונה לבי"ח בלינסון כשמצב קשה והנערה פונתה במצב אנוש לבי"ח איכילוב תוך כדי ביצוע פעולות החייאה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים