שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ההבטחות לסילמן והפורש הנוסף • כל הפרטים
הדרמה הפוליטית
בליכוד טוענים כי לסילמן הובטח שריון בעשיריה הראשונה וכן את תיק הבריאות במקרה של הקמת ממשלה בראשותם. דיווח על ח"כ אורבך שנמצא במעונו של הרב דרוקמן שליט"א
ניר אורבך | צילום: נעם מושקוביץ, דוברות הכנסת

הדרמה הפוליטית: ע"פ מקורות בליכוד, סוכם עם ח"כ עידית סילמן, על שריון בעשיריה הראשונה של רשימת הליכוד. עוד סוכם, סילמן תכהן כשרת הבריאות במקרה של הקמת ממשלה בראשות הליכוד. נתניהו יכנס ישיבה בשעות הקרובות.

פורש נוסף בדרך? דיווח כי בשעה האחרונה, ח"כ ניר אורבך מימינה, נמצא במעונו של זקן רבני הציונות הדתית, הרב חיים דרוקמן. גורמים מעריכים כי יתכן שהדבר הוא רמז לפרישה נוספת בקואליציה.

בתוך כך, מארגני הפגנת הימין, העבירו הבוקר פניה רשמית ליושבת ראש הקואליציה עידית סילמן וביקשו ממנה להצטרף אליהם הערב להפגנת המחאה נגד ממשלת ישראל. המארגנים ביקשו מסילמן להיות אורחת כבוד ולנאום מול עשרות אלפי המפגינים.

להפגנה צפוי להגיע גם יושב ראש האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, רבנים, חברי כנסת, ראשי מועצות מיו"ש ונוספים. אמש קרא זקן רבני הציונות הדתית הרב חיים דרוקמן לעשרות אלפי תלמידיו להגיע להפגנה הערב ולחזק אותה.

הפגנת הימין מתקיימת על רקע גל הטרור הרצחני השוטף את כל הארץ בימים האחרונים וכבר גבה את חייהם של 11 אזרחים חפים מפשע, ולאחר שורה של הקלות ביטחוניות לפלסטינים לצד הקפאת הבניה ליהודים בשטחי יהודה ושומרון.

מהמארגנים נמסר: "הדבר אליו כולנו התפללנו, ממשלה יהודית ציונית עכשיו בהישג יד. זה הזמן של כל אחד ואחת לעזוב הכל ולדרוש ממשלה חדשה. נודה לעידית נמשיך את הלחץ, זה בהישג יד".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים