שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ההוראה של ראש הישיבה והפורש הבא • דיווח
לקראת בחירות?
השאלה שנשאלת עכשיו יותר מהכל, זה מי הפורש הבא? לעומת זאת, בציבור החרדי הופתעו הבוקר לשמוע את הוראתו של מרן ראש הישיבה. כל הדיווחים
רה"מ בנט, השר לפיד, אביר קארה ויום טוב כלפון | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

לאחר יממה סוערת מאז הודעת ח"כ סילמן על פרישה ונראה כי הסערה רק תלך ותגדל. השאלה שנשאלת עכשיו יותר מהכל, זה מי הפורש הבא? לעומת זאת, בציבור החרדי הופתעו הבוקר לשמוע את הוראתו של מרן ראש הישיבה הגאון ר' גרשון אדלשטיין שליט"א בעניין הבחירות.

עוד בנושא:

הפורש הפוטנציאלי? בכאן חדשות דווח הבוקר כי סגן השר אביר קארה אמר אתמול למקורביו: "יהיה לי הרבה יותר קל להכריע בשאלה הפוליטית כשהחקירה נגדי תסתיים". עוד דווח כי אתמול ניהל קארה מגעים מול הליכוד בתיווך סילמן וגורמים נוספים. בערב הוא לקח צעד אחורה, אחרי ששקד הפעילה לחץ עליו ועל ח"כ אורבך.

בגזרה אחרת, ביהדות התורה מתכוונים לדרוש מנתניהו התחייבות פומבית שיפעל להקמת ממשלה חדשה עוד בכנסת הנוכחית – ולא יוביל לבחירות. במקביל, בכירים בליכוד אומרים שאינם מעוניינים בצירופה של איילת שקד. לדבריהם, המו"מ התמקד מול אביר קארה וניר אורבך. כך דיווח העיתונאי זאב קם.

במטרה לא לאבד את הציבור הימני, אנשי ימינה העלו אתמול רעיונות מול בנט לבליץ ימני כדי להציל את המצב. ‏מתן כהנא הציע: "בואו ננסה להביא חשמל להתיישבות הצעירה. זה יכול להיות הישג גדול לימין". ניר אורבך אמר: "לנצל את הזמן. לצאת נגד תחבורה ציבורית בשבת". כך דיווח העיתונאי יהודה שלזינגר.

בתוך כך, ח"כ יעקב אשר חשף הבוקר בריאיון לרשת ב': "ההכרעה של מרן ראש הישיבה הרב אדלשטיין היא שהכיוון הנדרש כעת זו הקמת ממשלה חדשה ולא בחירות". עוד אמר אשר כי "הדרישה שלנו מהליכוד היא שישקם את האמון מול מי שצריך. הפסילות האישיות לא מקובלות, לא נגד נתניהו ולא להיפך".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים