שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » "ההחלטה בהאג – פוליטית ופסולה"
ריבלין תוקף
הנשיא נגד בית הדין בהאג: "בית הדין בהאג הוקם כדי לטפל בזוועות החמורות שמתרחשות בעולם, ולא כדי לרדוף מדינות דמוקרטיות בעלות מערכת משפט עצמאית"
ראובן ריבלין | צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין נפגש היום עם שלושה חיילים שסיכלו פיגועי טרור בתקופה האחרונה: רב״ט ליאן הרוש שהותקפה על ידי מחבל נאבקה בו ויחד עם סמ״ר י' מפיקוד העורף סיכלו אירוע טרור בצומת גיתי אבישר, ורב"ט ע', לוחם בחטיבת כפיר שסיכל אירוע טרור בצומת גוש עציון.

הנשיא שיבח את החיילים על כך שביצעו את עבודתם, באחריות ובמסירות, ואמר: "לפעמים גם המובן מאליו צריך להיאמר. אנחנו גאים בכם על כך שעשיתם את המוטל עליכם".

הנשיא התייחס להחלטת בית הדין הבינלאומי בהאג ואמר: "האירועים שניהלתם במקצועיות ובנחישות, במצב של סיכון חיים ממשי, מבטאים את המציאות המורכבת שאנו חיים בה, ואת הצורך היומיומי שלנו להגן על עצמנו. תגובתכם האמיצה היא הוכחה ברורה לצדקת דרכנו, במיוחד בימים אלה בהם אנחנו נאלצים להתמודד עם הטענות המנותקות המופנות כלפי מדינת ישראל על ידי גופים בינלאומיים דוגמת בית הדין בהאג".

"זוהי הזדמנות נוספת לומר שמדינת ישראל דוחה את החלטת בית הדין בדבר סמכותו השיפוטית לדון בסוגיה הפלסטינית. בית הדין בהאג הוקם כדי לטפל בזוועות החמורות שמתרחשות בעולם, ולא כדי לרדוף מדינות דמוקרטיות בעלות מערכת משפט עצמאית ויעילה. אנחנו, מצדנו, נמשיך לנקוט בכל האמצעים הנדרשים כדי להגן על מדינת ישראל ועל חיילי צה"ל מפני החלטה פוליטית פסולה זו".

"יקיריי, אל תתנו לאף אחד לרפות את ידיכם. המשיכו לעשות את עבודתכם נאמנה, לשמור על עצמכם ועלינו מתוך דבקות ברוח צה״ל – שליחות, דבקות במשימה וחתירה לניצחון, כמו גם שמירה על טוהר הנשק והכרה בערכם המקודש של חיי האדם. זו דרכנו. תודה לכם".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים