שיתוף
תגובות
בריאות » כושר ואיכות חיים » ההסתדרות השיקה אפליקציה לאורח חיים בריא
מתאגדים בריא
ההסתדרות השיקה אפליקציה חדשה שעשויה לשפר את אורח חייהם של העובדים המאוגדים ואף לפנק אותם בהטבות • "העובדים יכולים לראות מי מוביל ומי נמצא מאחור"
ריצת בוקר | צילום: baranq, שאטרסטוק

מתוך ההנחה הרווחת כי אנשים השומרים על אורח חיים בריא ערניים ויעילים יותר, מצטרפת ההסתדרות למגמה ההולכת ועולה בארץ ובעולם של הטמעת הרגלים בריאים יותר בשגרת החיים, עם השקתו של מועדון חדש לחבריה – "עובדים בריא".

במסגרת המועדון, אשר הושק לפני כחצי שנה וכבר מונה מאות אלפי משתתפים פעילים, הוקמה אפליקציה אשר מדרבנת את העובדים לקיים פעילות גופנית ולשפר את אורחות החיים באמצעות תגמולים שונים.

התגמולים השונים מגיעים במסגרת השימוש באפליקציה, כאשר כל פעילות גופנית מתורגמת לצעדים. כשאלו נצברים, הם ניתנים להמרה ל'מטבעות בריאות', אותם ניתן לממש בקבלת הטבות מגוונות בחנות הטבות ייעודית המציעה בין היתר מאמן אישי עד הבית, שובר לרשתות אופנה וספורט, ארוחת בוקר בריאה, ציוד ספורט ועוד.

האפליקציה הינה פלטפורמה חכמה המבדילה בין אדם למשנהו כאשר היא עושה 'פרסונליזיציה' על בסיס אפיון היכולות האינדיבידואליות של אותו משתמש, מכיוון וכל אדם נבדל מחברו במטרות, היעדים והזמן הפנוי שעומד לרשותו.

באפליקציה ניתן גם לעקוב אחר מדד ה-BMI שלהם, לקרוא מאמרים של מומחים מסוגים שונים, לשמוע הרצאות, להתאמן יחד עם האפליקציה באימונים מצולמים, ואף להשתתף בקבוצות הריצה של המועדון הפזורות ברחבי הארץ ולהכין תכנית תזונה מותאמת.

"האפליקציה מקבלת משנה תוקף", מאשרת מירי שטח, מנכ"לית מועדון עובדים בריא. "בזמנים בהם מכוני הכושר סגורים, היא נותנת מענה מאוד רחב לתחום הזה. בעצם לקחנו את כל מה שיש בעולם הבריאות והכושר הגופני, והנגשנו אותו לאנשים שלא מגיעים לחדר הכושר".

"יצרנו פה קהילה של ממש. אנחנו יודעים לזהות באיזה ארגון כל עובד חבר, וליצור לו קבוצה בתוך הארגון. העובדים יכולים לראות מי מוביל ומי נמצא מאחור, מה שמייצר תחרות בריאה, דרבון מאוד חזק ותמיכה אחד בשני. החזון של יושב ראש ההסתדרות, ארנון בר דוד הוא לקחת את הדבר הזה כדגל – לראות את העולם המלא ולא רק את מקום העבודה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים