שיתוף
תגובות
כלכלה » רכב ותחבורה » תעופה » ההסתדרות לאל על: "התנהלותכם חריגה"
על רקע המשבר
לדברי ארנון בר-דוד, "החברה שינתה מדיניות רשמית באשר למתכונת הפעילות של סאן דור, ובכלל זה הפעלת טיסות בשבת, דבר שפוגע באיזון בין צורכי כלל הלקוחות"
מטוס אל על. אילוסטרציה | צילום: Rebius, שאטרסטוק

על רקע המשבר הנמשך בענף התעופה והסכנה לפרנסתם של אלפי עובדים, פנה יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד למנכ"ל חברת אל על אביגל שורק. במכתבו ציין בר-דוד כי "מאז פרוץ משבר הקורונה, ההסתדרות פועלת באופן נמרץ לשמור על הביטחון התעופתי של ישראל, לשקם את הענף ולהציל את חברת אל על".

"ההסתדרות העבירה עד כה למעלה מ-10 מיליון שקל כדי לאפשר את הסכמי ההתייעלות בחברה. הציפייה כעת היא שאל על תשעט קדימה כדי לחזור להוביל בשוק. לצערי, עולים ספקות ממשיים באשר למאמצים שמושקעים על ידי החברה כדי שזה אכן יקרה".

לדברי יו"ר ההסתדרות, "הובא לידיעתי כי בניגוד להכחשות, החברה אכן שינתה מדיניות באשר למתכונת הפעילות של סאן דור, ובכלל זה הפעלת טיסות בשבת. הניסיון להסתיר את שינוי המדיניות ובאותה נשימה להצדיק אותו – מהווה התנהלות חריגה בכל קנה מידה. מלבד ראיות להפרת מדיניות רשמית שאיפשרה לאל על לאזן בין צורכי כלל הלקוחות, מדובר בצעד עסקי שלא מאפיין חברה חפצת חיים".

בר-דוד מוסיף כי "מדובר במציאות עגומה ומעוררת דאגה. אל על היא ביתם של אלפי עובדות ועובדים שנותנים מעצמם כדי להשיבה לאיתנה. אם אינכם מסוגלים לפעול באחריות ובחוכמה כדי לשמור על הבית הזה, העניקו את האפשרות הזו לרוכשים אחרים שישקיעו בה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים