שיתוף
תגובות
חדשות » ההסתדרות מגבירה לחץ: מתכננת הפגנות מול בתיהם של בכירים במשק
יוקר המחיה
לאחר שבתחילת השבוע איים יו"ר ההסתדרות, ארנון בר דוד, בחרם צרכנים אם הממשלה לא תאבק ביוקר המחיה הגואה, היום התכנסה ישיבה מיוחדת לקראת המשך המאבק והשבתת המשק
יו"ר ההסתדרות בר-דוד | צילום: ארן דולב

צוות מיוחד שמינתה ההסתדרות לטיפול בנושא, העביר סקירה של אנשי שטח מרחבי הארץ ודן בצעדים הבאים במאבק. כמו עצרות מחאה מול בתיהם של בכירים במשק הישראלי, ופריסה של פעילי הסתדרות במרכזי הקניות ברחבי הארץ, שיחלקו חומרי הסברה כיצד להוזיל את עלות סל המוצרים, בלי לרכוש את מוצרי החברות שהעלו את מחיריהם לאחרונה.

מנכ"ל מועדון ההטבות החברתי הגדול ביותר בישראל "ביחד בשבילך" איל קרוליצקי, הודיע כי עשרות ממוצרי חברת שסטוביץ', דיפלומט וקימברלי קלארק הוסרו מאתר המועדון.

בר דוד מסר הבוקר כי "המאבק שלנו נמצא רק בתחילתו, ואנחנו ערוכים ונחושים להמשיך בו עד לשינוי במחירים והורדת עושק המחיה בישראל".

מהלכי ההסתדרות לא עוברים בשתיקה, ויו"ר ההסתדרות הלאומית יואב שמחי, תוקף את המהלכים שמוביל בר דוד וטוען כי "עושים פה הפרד ומשול, ומסיתים אותנו איש נגד אחיו. בר דוד הוא קבלן הספינים של הממשלה. משסים אותנו באזרחים משלמי מיסים ושומרים חוק, בזמן שמכניסים לנו יד לכיס באלפי שקלים בחודש. הממשלה רוצה שנדבר על מחירי הטונה, כדי שנשתוק כמו דגים על עושק הדלק והדירות". עוד הוסיף שמחי "בהיעדר פתרונות מיידים של הממשלה בהקלה במיסים העקיפים, קרי מחירי הארנונה לבתים הפרטיים והעסקים, הסרת חסמים רגולטורים, פתיחת השוק לתחרות, הקלה במעונות היום ועוד, יוקר המחיה ימשיך להוות נטל שהציבור כבר לא יכול לשאת".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים