שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ההצעה של בנט לשיקלי נענתה בעוקצנות
"בנט בלחץ"
ח"כ עמיחי שיקלי בוחן הצטרפות לציר החדש של קארה, שקד ואורבך. התמורה לשיקלי: ביטול ההפרשה מסיעת ימינה ומילוי דרישותיו. שיקלי: "ימיו כרה"מ ספורים"
ח"כ עמיחי שיקלי | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

ח"כ עמיחי שיקלי בוחן הצטרפות לציר החדש של קארה, שקד ואורבך. התמורה לשיקלי: ביטול ההפרשה מסיעת ימינה ומילוי דרישותיו. כך דיווח אמש העיתונאי חזקי ברוך.

עוד דווח כי על פי מקורות שונים, בנט מבין ששיקלי לא יחזור לימינה הנשענת על רע"מ, אך הוא יסתפק בכך ששיקלי יצטרף לציר המתגבש של השרה שקד, סגן השר קארה וניר אורבך. המהלך של בנט וקארה מלמד כי מטרת הציר המתגבש, לפחות לפי שעה, הוא חיזוק הקואליציה ובאמצעות גריפת הישגים לטובת הימין האידיאולוגי.

ח"כ שיקלי הגיב מיד וכתב: "אני מבין שבנט בלחץ, שלא לומר בהיסטריה, ובצדק. ימיו כרה"מ ספורים וגם "מכונת אקמו" בדמותם של אחמד טיבי ואיימן עודה לא תעזור לו. אתייצב בגאון לדיון בענייני וכפי שאמרתי אמשיך בדרך בה התחייבנו לבוחר בכל מחיר".

מוקדם יותר השבוע, כאשר בימינה הודיעו כי שיקלי יוכרז כפורש, הוא הגיב בטוויטר: "עם נחיתתי במולדובה במסגרת שליחות של ״איחוד הצלה״ נודע לי על הכוונה להכריז עלי כפורש. ומי המכריז? מי שתאוות שררה הובילה אותו למעילה חסרת תקדים באמון הבוחר. אוסיף ללכת בדרך בה נשבענו לבוחרינו בכל מחיר – "מהטעם הפשוט, שאני איש ימין ואני לא פועל נגד הערכים שלי".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים