שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הוארך מעצרם של היהודים שירו במחבל
בושה
עו"ד שמייצג אותם אמר: "יש כאן יהודים שנלחמים על החיים שלהם בעיר לוד, לא רק שהמשטרה מפקירה אותם מתברר שגם בית המשפט עומד לימינה של המשטרה, בהפקרות הזאת"
הזירה בעיר לוד | צילום: באדיבות המצלם
עו"ד עדי קידר |

בימ"ש המחוזי מרכז, דחה את ערר ארגון חוננו שהוגש באמצעות עו"ד עדי קידר, והותיר את שלושת העצורים מלוד במעצר עד מחר. מחוץ לבימ"ש הפגינו מעל 500 מפגינים, אשר דרשו את שחרורם של העצורים. המפגינים קראו "דם יהודי אינו הפקר" ו-"לשחרר את החשודים".

עו"ד עדי קידר מארגון חוננו מסר לאחר הדיון "בית המשפט המחוזי דחה את הערר שלנו, וכמובן הולך אחר הרוח של המשטרה. אני חושב שהגיע הזמן והגיע העת לעשות סדר ולעשות את החיץ הברור – יש כאן יהודים שנלחמים על החיים שלהם בעיר לוד, לא רק שהמשטרה מפקירה אותם מתברר שגם בית המשפט עומד לימינה של המשטרה, בהפקרות הזאת והתוצאות של הדבר הזה אתם יכולים לראות ברחובות העיר כאן מתחתנו, וחבל מאוד שבית המשפט עושה זאת".

"אני מקווה מאוד שבימים הקרובים לאחר שאנחנו נביא לשחוררם של החשודים והאמת תתגלה יבואו ולא רק מה שיתנצלו בפני החשודים, אלא נבוא חשבון עם כל אותם אנשים לא רק שהפקירו אותם אלא עכשיו תוקפים את העוררים עצמם, אני חושב שהמשטרה לא השיבה, ולו לאחת מהטענות שלנו, העובדה שמפכ"ל משטרת ישראל העביר את לשכתו לעיר לוד אבל העצורים היחידים הם חסרי עבר פלילי היא מזעזעת בעיני, ואם זה לא מזעזע גם את השופטים אז המצב של מערכת המשפט הוא בכי רע וכל המוסיף גורע".

עו"ד ח"כ שמחה רוטמן אמר: "אני יוצא עכשיו מהדיון בבית המשפט המחוזי שדחה את הערעור והחליט להשאיר אנשים שהגנו על ביתם במעצר. מדובר באובדן אחריות מוחלט של מערכת המשפט והמשטרה. בקשת המעצר בכלל לא הייתה צריכה להיות מוגשת".

"לא ייתכן שאנשים שהגנו על ביתם ישבו במעצר דקה אחת. מי שצריך כרגע להיחקר וכרגע מסתובבים חופשי אלו הפורעים שלא נעצרו כלל. ההחלטה מעוררת תחושה קשה על מערכת המשפט שכנראה לא עובדת בשביל אזרחי ישראל. גאה בכל מי שהגיע לתמוך היום בתושבים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים