שיתוף
תגובות
מוזיקה » חדשות המוזיקה » כהנא עושה זאת שוב: לחיים טיש חב"ד 2
פרסום ראשון
לחיים הפקות צפויה לשחרר בקרוב את האלבום השני בסדרת 'לחיים טיש חב"ד' האהובה • לפני מספר חודשים נחשף ב'בחזית' כי טעות בשילוח הביא את האלבומים לנמל ספרד במקום לישראל • כל הפרטים בפרסום ראשון
יוסף משה כהנא בהשקת האלבום הראשון בסדרה, לפני עשור, ברדיו קול חי | צילום: דוד קליגר

זה קורה שוב: המפיק המוזיקלי יוסף משה כהנא צפוי להשיק בקרוב את אלבומו החדש 'לחיים טיש חב"ד 2', שיצטרף לעשרות האלבומים בסדרה המוזיקלית המבוקשת שהפך ברבות השנים למוצר יסוד בכל בית יהודי.

כזכור, לפני מספר חודשים חשפנו כאן ב'בחזית המוזיקה' כי האלבום כבר אמור היה לצאת אז, אך ברגע האחרון התרחשה מיני-דרמה, כאשר האניה שהופקדה על שילוח האלבומים מארה"ב לישראל שינתה את מסלולה לעבר חופי ספרד. לכל זה נוספו גם עיכובי הקורונה וימי ספירת העומר, אך בסוף זה הגיע.

ל'בחזית' נודע כי כהנא צפוי להשיק את אלבומו בעוד כשבוע, כאשר בדומה לשאר אלבומי 'לחיים טיש' גם האלבום החדש יכלול שורה של להיטים ונכסי צאן ברזל מעולם המוזיקה החסידית. האלבום כאמור, ייקרא 'לחיים טיש חב"ד 2' והוא יתווסף לאלבום החב"די הראשון מסדרת 'לחיים טיש'.

על הביצועים באלבום מופקדים שורה של בעלי מנגנים מהשורה הראשונה, ביניהם זאנוויל ויינברגר, מוטי ויזל, יענקי דסקל, אהר'לע סאמט, יוסף זאב בראווער ועוד, כאשר את כולם מלווים קולותיהם של חברי מקהלת 'לחיים' המיתולוגית.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים