שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הובא למנוחות החייל שנהרג מפגיעת נ"ט
הי"ד
אמו ספדה לו: "בורא עולם, סביי, תשמרו לי על הילד ששמרתי כל חיי. אוהבת אותך לנצח, לנצח תהיה ילד שלי". דוד של עומר ספד: "מי האמין שנדבר על אישיותך בלשון עבר"
סמל ראשון עומר טביב ז"ל | צילום: דובר צה"ל

הבוקר התקיימה הלוויתו של החייל עומר טביב הי"ד שנרצח אמש מטיל נ"ט שפגע בג'יפ הצבאי עליו נסע. ההלוויה התקיימה בבית העלמין ביישוב אליקים שבו התגורר. מאות בני משפחה וחברים הגיעו לבית העלמין כדי לחלוק כבוד אחרון ולהביע הזדהות עם המשפחה. את הממשלה ייצג בהלוויה השר אופיר אקוניס.

אמא של עומר ספדה לו: "עומר ילד יפה שלי. שש שנים ציפינו לך והסבלנות השתלמה. קיבלנו ילד עם שמחת חיים, כולו אהבה ונחת. תמיד יודע לומר את המילה הנכונה בזמן הנכון. אני מצטערת עומר שלי, אני לא יודעת לסכם את חייך. לא חשבתי שאגיע לעת הזאת. בורא עולם, סביי, תשמרו לי על הילד ששמרתי כל חיי. אוהבת אותך לנצח, לנצח תהיה ילד שלי".

ראש המועצה האזורית מגידו איציק חולבסקי ספד: "יום עצוב מאד. זהו אסון נורא למשפחת טביב, מושב אליקים והמועצה האזורית מגידו. עומר טביב האהוב והיקר נפל בשערי עזה מירי של מרצחים ארורים. תוך חמש שנים איבד המושב הנפלא שלושה מבניו ובנותיו. עומר היה נער מקסים חביב ומוכשר ואני משתתף יחד עם כל תושבי המועצה בצער משפחת טביב היקרה".

דודו של עומר ספד לו: "עומר היקר. אני כותב וחש צער גדול להספיד אותך. קשה לי מאוד לומר שזה המסע האחרון שלך. כל כך קשה בייחוד להוריך ולאחיך ללוות אותך במסע האחרון. מי האמין שנדבר על אישיותך בלשון עבר. אישיות כובשת, שמחת חיים והומור, טוב לב וצניעות, כמה אהבת להיות עם כולם יחד, האירועים המשפחתיים. אנחנו חשבנו לעצמנו שאתה הטוב באדם, כל כך שמחנו להרוויח עוד כמה רגעים ממך. הכל הבל הבלים. כל כך כואב כל כך מהר כל כך קצר וכל כך חבל. עומר שלנו. דרכך הצנועה והאוהבת יהיו לצוואה עבורנו".

כזכור, דובר צה"ל מסר אמש כי סמל-ראשון עומר טביב הי"ד, לוחם בגדוד 931 של חטיבת הנח"ל, בן 21, מאליקים, הוא הלוחם שנהרג הבוקר מירי הנ"ט ששיגר ארגון הטרור חמאס מרצועת עזה לשטח ישראל. הודעה נמסרה למשפחות ההרוג והפצועים. "צה"ל משתתף בצער משפחת ההרוג וימשיך ללוות את הפצועים ומשפחות הלוחמים", נמסר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים