שיתוף
תגובות
חדשות » פלילים ומשטרה » הוונדליזם בבית העלמין: קטין בדואי נעצר
החילול המזעזע
המשטרה איתרה שני חשודים, אחד תושב הפזורה והשני תושב הרשות הפלסטינית. השוטרים עצרו קטין מפזורה והעבירו אותו לחקירה, במקביל נערכות פעולות לאיתור החשוד השני
תגיות: ,
חילול בית העלמין בנבטים | צילום: רגבים
חוקרי מז"פ בזירה |
צילום: רגבים

המשטרה עצרה הבוקר קטין תושב הפזורה הבדואית החשוד במעורבות בהשחתת בית העלמין של מושב נבטים בנגב. הצעירים הבדואים תיעדו את עצמם משחיתים, שוברים ומחללים מצבות בבית הקברות של המושב, והעלו את הסרטון לרשת החברתית טיק-טוק.

מהמשטרה נמסר כי "מאז אתמול, עת פורסם סרטון ברשת הטיק טוק בו נצפים שניים כשהם מנתצים מצבות בבית העלמין בנבטים, פעלו במשטרת ישראל לאיתור החשודים והעברתם לחקירה. הבוקר עצרו השוטרים קטין תושב הפזורה הבדואית החשוד במעשה והעבירו אותו לחקירה".

"אתמול הועבר דיווח למשטרת ישראל אודות סרטון שהועלה ברשת הטיק טוק בו נצפים שני חשודים כשהם מנפצים מצבות בבית עלמין, במקביל הוגשה תלונה אודות האירוע שהתרחש במושב נבטים".

"חקירה משולבת של תחנת המשטרה בערוער ויחידת הטיק טוק של המחוז הדרומי תוך שימוש באמצעים השונים העומדים לרשות משטרת ישראל הביאו לאיתור שני חשודים, אחד תושב הפזורה והשני תושב הרשות הפלסטינית".

"לפני זמן קצר עצרו שוטרי משטרת ישראל את הקטין תושב הפזורה והעבירו אותו לחקירה, במקביל נערכות פעולות לאיתור החשוד השני, לשון ההודעה.

"התמונות המחרידות האלו, הן תוצאה של חוסר המשילות המתמשך של מדינת ישראל בנגב", אומר אביתר דוד, רכז מחוז דרום בתנועת רגבים. "אין שום דרך יפה לומר את זה, ואין שום דרך לטייח את היקף הבעיה. אנחנו נמשיך ונשב על הסיפור הזה, עד שהעבריינים יבואו על עונשם".

ח״כ אופיר סופר הגיב לאירוע: "לכל מי שפיקפק – הפשיעה הבדואית בנגב היא טרור לאומני וצריך להפסיק לזלזל בה כפי שממשלת ישראל עושה. מעבר לחיזוק המשילות והטיפול בנושאים הבוערים כמו פרוטקשן, גניבות ועבריינות- יש להקים בנגב ישובים חדשים במיקומים אסטרטגיים (כמו בציר 25) על מנת לבלום את המשך ההשתלטות הבדואית והטרור המשתולל".

גם ח"כ איילת שקד כתבה בעמוד הטוויטר שלה: "בית הקברות של מושב נבטים בנגב. לראות ולבכות. לראות ולתלוש את השיער מזעם ומכאב. אנטישמיות וחילול קברים במדינת ישראל, בשנת התשפ"א 2021. התמונות המחרידות האלו, הן תוצאה של חוסר המשילות המתמשך של מדינת ישראל בנגב. אין שום דרך יפה לומר את זה, אין שום דרך לטייח את היקף הבעיה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים