שיתוף
תגובות
מוזיקה » קליפים » הווקאלי השנתי של מלכות וזאנוויל
עוד ישבו
ההנחיות החדשות: ילדים וילדות משחקים ברחובות העיר • משפחת 'מלכות' מתאחדת לווקאלי השנתי עם זאנוויל
זאנוויל ויינברגר | צילום: יח"צ

הווקאלי השנתי שהפך למסורת: אחר 5 הפקות וידיאו ווקאליות מהפכניות מבית היוצר המלכותי – פרקי אבות, קבלת התורה, נאך איין שבת, אמר רבי עקיבא ומי שברך, רואה עתה אור השישי בסדרה 'עוד ישבו'. אלא שהפעם הוא לבוש בבגדי קורונה, מסכה וכפפות…

לראשונה נחשפת משפחת מלכות המורחבת (מאוד!) בחיי הקורונה האישיים שלה, איש תחת גפנו ותחת אלכוג'לו, זה בלימוד חברותא עם הבן יקיר והאחר במשחק קליקס מאתגר, כאלו עסוקים בשגרת מטבח ואחרים בתפילת מרפסת יוקדת, כאשר לביצוע הווקאלי חוברים כולם ב'זום' המוני עליו מנצח פנחס ביכלר.

הלחן הנבחר הוא זה הנוסטלגי של יוסי גרין בביצוע מקור של מרדכי בן דוד – 'עוד ישבו זקנים וזקנות ברחובות ירושלים…', מילים כל כך מתבקשות בימי בידוד אלו, כאשר הציפייה לגאולה מתעצמת ומשאלת הלב ל'ורחובות העיר יימלאו ילדים וילדות משחקים' מקבלת משמעות יותר מאי פעם!

אל זאנוויל האגדי שנותן פירוש חדש לשיר ולמילים, חוברת הפעם מלכות בגרסה מורחבת, כאשר נצפים כאן גם ה'בוגרים' שיצאו משורות המקהלה לקריירה משלהם וכיום ניצבים בחזית במות המוזיקה ואולמי השמחות, כמו איציק שפריי, פיני פולק, יוסל לייפער, מוישי ניילנדר, יענקי ברוין וכמובן, המנכ"ל שהפך לסולן הבית המבריק יואלי דווידוביץ.

העריכה מבית 'הרשי'ס' של הרשי סגל החתום על מיטב ההפקות של 'מלכות' באחרונה, כמו הקליפ הפורימי הזכור לטוב, חנוכה ופסח. הרשי נחשף הפעם לראשונה בחדר העריכה תוך כדי מהלך הצפייה המרתק.

עיריית ירושלים המנצחת בס"ד יחד עם תושביה את נגיף הקורונה, פורשת חסותה על הביצוע, וכך גם ממלכת העיצוב היהודי 'וקבסרגר' המספקת בימי קורונה אלו מוצרים מן הגורן ומן היקב לבתי ישראל וילדיהם הספונים יחדיו.

ההקלטה כמו תמיד באולפני M.W. של מיכאל ויינברגר; המיקס של חיים מוזס; דיגיטל ויח"צ: פרסום בחזית.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים