שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » 'פסגת הנגב' תהפוך לפורום קבוע מדי שנה
לפיד הודיע
שר החוץ יאיר לפיד בסיום הפגישה הרשמית בפסגת נגב: "מטרתם של הטרוריסטים היא להטיל עלינו אימה, לגרום לנו לפחד להפגש. הם לא יצליחו. אנחנו לא ניתן להם"
ראש הממשלה היוצא יאיר לפיד | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

שר החוץ יאיר לפיד בסיום הפגישה הרשמית בפסגת נגב, בהתייחסות לפיגוע הטרור המתועב אמש בחדרה: "מטרתם של הטרוריסטים היא להטיל עלינו אימה, לגרום לנו לפחד להפגש ולקדם את החיבורים וההסכמים בינינו. הם לא יצליחו. אנחנו לא ניתן להם. אין לנו שום כוונה לתת פרס למחבלים. אין לנו שום כוונה לתת להם לנהל לנו את החיים, לקבוע לנו את המדיניות. ישראל היא מדינה חזקה וגאה ולא תכנע לטרור לעולם".

"בפעם השניה תוך שבוע היכה אמש הטרור בליבה של ישראל. בליבה בשני המובנים: גם בתוך המדינה, בתוך עיר הומה אדם, וגם בלבו של כל אזרח ישראלי. זה היה רצח לשם רצח, טרור לשם טרור. המחבלים ירו לכל עבר במטרה אחת: להרוג מה שיותר חפים מפשע. לשפוך מה שיותר דם. אני שולח מכאן תנחומים למשפחות הנרצחים ואיחולי החלמה לפצועים. מחשבותינו ותפילותינו אתכם".

בהתייחסות לפסגת נגב: "המפגש הזה בינינו הוא משהו שאנשים חשבו שאי אפשר להאמין שיקרה, שאי אפשר היה לחזות שהוא יקרה. הם טעו. הוא קרה מפני שאנחנו האמנו בו, הוא קרה מפני שזה החזון שהצבנו לעתיד האיזור שלנו".

"אתמול בלילה החלטנו להפוך את פיסגת הנגב לפורום קבוע. יחד עם ידידתנו הקרובה ביותר, ארה"ב, אנחנו פותחים היום דלת בפני עמי האיזור, כולל הפלשתינים, כדי להציע להם להחליף את דרך הטרור וההרס ולחלוק אתנו עתיד של קדמה והצלחה".

"הארכיטקטורה החדשה הזו, היכולות המשותפות שאנו בונים, מפחידה ומרתיעה את אויבינו המשותפים – בראש ובראשונה את איראן ושלוחותיה. יש להם ממה לפחד".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים